סקירה – DAFNI – מברשת קרמית חשמלית להחלקת שיער + קופון הנחה

כאחת שניחנה בשיער מתולתל שאינו פשוט לתפעול

וסידורו גוזל מזמני שאין לי, שמחתי לנסות את DAFNI – המברשת קרמית חשמלית

המקורית להחלקת שיער, שהפכה את המלאכה לקלה ומהירה.

מדובר במברשת קרמית המקורית, אשר פותחה ותוכננה ע"י שני מהנדסי חשמל, אב וביתו לאחר מחקר ממושך ויסודי של השיער, התנהגותו ומאפייניו. בפיתוח המוצר הושקעה מחשבה רבה על כל פרט ופרט כך שיתאים למשתמשת באופן מושלם ויתרום להשגת תוצאת החלקה מושלמת במינימום זמן.

המברשת מורכבת מראש החלקה קרמי איכותי, פיני פלסטיק קפיציים להגנה על הקרקפת, פיני פלסטיק קשיחים חיצוניים להגנה ולמתיחת השיער, גוף פלסטיק משובח הכולל את ידית האחיזה הארגונומית, כבל חשמלי מובנה, וכפתור הפעלה פשוט. בתוך גוף המברשת ממוקמים גוף חימום יעיל ורכיבי חומרה אשר בעזרת תוכנה חכמה שומרים על הטמפרטורה האופטימלית של 185°C 365°F קבועה גם תוך כדי ההברשה עצמה.

שיני הברשה קרמיות – החלק הסגול הינו גוף קמי המתחמם לטמפרטורה של 185°C 365°F דרכו עובר השיער את תהליך ההחלקה. גוף קרמי זה, אשר עשוי מקשה אחת, תוכנן ועוצב באופן ייחודי ובלעדי כך שיאפשר לכמות שיער גדולה לעבור דרכו באופן האופטימלי והבטוח ביותר להשגת תוצאה מהירה ואיכותית. על גבי שיני ההברשה הקרמיות הותקנו פיני פלסטיק קפיציים (על כל שן ושן בנפרד..) אשר מקנים הגנה אמינה מאוד לקרקפת כך שניתן לגעת עם פינים אלו בקרקפת במהלך ההברשה ללא כל חשש ובזאת לאפשר את ההחלקה ממש משורש השערה לקבלת מראה מושלם. הקפיצים בבסיס פיני הפלסטיק יוצרים מגע רך ונעים עם הראש והתאמה טובה בין תנועת ההברשה למבנה הקרקפת. פיני פלסטיק קשיחים מגדרים את המעטפת החיצונית של שיני ההברשה ובזאת גם שומרים על הקרקפת והידיים ממגע עם הגוף הקרמי וגם יוצרים את אפקט המתיחה לשיער המחומם בכדי לקבל תוצאת החלקה מיטבית.

גוף המברשת עשוי פלסטיק משובח ואיכותי בעל תכונות של חוזק, גמישות ועמידה ובידוד טוב מחום. העיצוב הקפדני והמדויק של צורת גוף המברשת יצר מבנה נשי וסקסי יחד עם ידית ארגונומית נוחה לאחיזה אשר נבדקה ונמצאה מקלה מאוד גם ביחס למכשירים אחרים וגם באופן אבסולוטי על פרק כף היד במהלך

ההברשה. בקדמת המברשת, בחלקה העליון של ידית האחיזה ממוקם כפתור ההפעלה. לכפתור שני מצבים בלבד – כיבוי/הדלקה. לאחר לחיצה להפעלה תהבהב הטבעת החיצונית של הכפתור באור אדום למשך זמן של כדקה בודדת. חיווי זה מסמן שהמברשת בתהליך חימום. כאשר המברשת תגיע לטמפ' הסופית שלה האור האדום המהבהב יתחלף באור ירוק קבוע – משמעות האור הירוק היא שהמברשת מוכנה לשימוש.

הכבל החשמלי באורך של 2.2 מטר מחובר למברשת בחיבור גמיש ומחוזק כך שהוא מותאם לפעולת ההברשה ועמיד ביותר.

 

המברשת עומדת בסטנדרטים הבטיחותיים והפונקציונליים הגבוהים ביותר ומסומנת בתווי התקן המחמירים ביותר בעולם ביניהם תו התקן הישראלי, האירופאי, האמריקאי והאוסטרלי.

באריזת המברשת נמצאים עלוני מידע למשתמש ב-4 שפות שונות (עברית, רוסית, ערבית ואנגלית) ובהם כל המידע השימושי – מומלץ לעיין בהם לקבלת מידע נוסף.

המברשת עושה את עבודתה נאמנה ואני מאוד מרוצה מהתוצאה.

הכנתי עבורכן סרטון קצר מוזמנות להציץ.

 

לסרטון לחצו כאן

דאגתי לכן לקופון הנחה באתר LOOK כאן

יש להיכנס, לבחור את המברשת ולהכניס קוד קופון:LookD983

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.