קולקציית פלטות ייחודיות החדשה מבית ביוטיקייר – Beautycare

צלליות, מסקרה, מייק אפ ושפתון הינם מוצרי חובה בתיק האיפור שלי וחלק נכבד

במזוודת האיפור המקצועי. בלעדיהם אני מרגישה "ערומה"..

רשת ביוטיקייר (Beautycare), הידוע באיכות המוצרים ובמחירים ללא תחרות, משיקה בימים אלו את קולקציית פלטות שפותחו במשך למעלה מחצי שנה. קולקציית הפלטות החדשות מעניקה פתרון מושלם לפיגמנט טבעי באיפור הפנים על כל חלקיו, כאשר פלטה אחת היא של סמקים, השנייה של צלליות והשלישית כולה הייליטרים! המכנה המשותף של שלושתן הוא הקונספט – כולן בגווני זריחה, שקיעה וחמימות של שמיים מדבריים.

פלטה ROMANTIC SUNSET מכילה שמונה צלליות בגוונים חמים, לצד שימר פנינתי וסומק אחד שמתאים לכולם. גוונים חמים ובהירים עתירי פיגמנט – גם בגימורי מאט וגם במבריק מתאימים לאיפור עיניים, גבות, לחיים ונקודות הארה. מרקם הצלליות רך ונוח למריחה. הגוונים החמים מטשטשים היטב וניתן להשיג עמם מראה מעושן בגוונים טבעיים. ניתן להשתמש בגוונים הבהירים גם להדגשת נקודות אור.

הנה סווטצ'ים שלה..

פלטה DESERT DAWN מכילה שישה סמקים בגוונים מרהיבים ושני שימרים אוניברסליים. לראשונה פותחה פורמולה המשלבת סומק ושימר יחד! הפלטה מכילה כשישה סמקים חמים וקרים בגימורי סאטן וגם מאט. בנוסף ,קיימים שני גווני שימר עתירים בפיגמנט. שילוב המוצרים בפלטה נועד לאחד את מה שצריך לטאצ' אפ קטן באמצע היום!

הנה סווטצ'ים שלה..


SUMMER GLOW- פלטה המכילה שלושה שימרים ושלושה ברונזרים. ששת הפנים מגיעים במרקם אבקתי בגוונים מוזהבים, פנינתיים וחומים. מתאימים לכל סוגי העור. נועדה גם לחימום טבעי וגם לקונטור ופיסול הפנים. הפלטה מומלצת במיוחד לשדרוג איפור הבוקר וכמובן למתן ניצוץ ללוק גלאמי בערב.

הנה סווטצ'ים..

הנה איפור שיצרתי היום בעזרת פלטה ROMANTIC SUNSET 

הצלליות והסמקים בעלי פיגמנט מעולה ובאיכות מצוינת. מאוד אהבתי את הגוונים החמימים ואת השימרים.

מחיר כל פלטה בנפרד : 24.90 ₪

ניתן להשיג ב- 26 סניפי הרשת בפריסה ארצית. לפרטים אודות הסניף הקרוב לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.