חדש – קרם ממצק לצוואר ולמחשוף מסדרת EXTREME מבית AHAVA

ככל שמתבגרים קיימת חשיבות עליונה לשמור על עור הפנים ועל הצוואר בפרט.

מחקרים מראים כי הצוואר והמחשוף הוא האזור הראשון בגוף להסגיר סימני גיל. עור הצוואר חסר בבלוטות חלב ושכבות שומן בהשוואה לעור הפנים, הוא הרבה יותר דק והתחדשות התאים באזור הזה היא מאוד איטית ולכן נוטה להתייבש ולהתקמט מהר יותר.

הצוואר בדומה לעיניים הוא אזור מימיקה והתנועתיות המתמדת שלו כמו גם החשיפה לתנאי סביבה, שמש וזיהום אוויר, פוגמים בגמישותו והוא נוטה לרפיון ויזואלי, עובדה המטרידה נשים רבות בעיקר מגילאי 40 ומעלה.

על מנת למנוע מאזור עדין כמו הצוואר להתקמט רצוי לבחור בקרם ייעודי דוגמת קרם ממצק לצוואר ולמחשוף מסדרת EXTREME מבית 

AHAVA מעבדות ים-המלח המושק בימים אלו. 

קרם למיצוק ועידון קמטים לטיפוח הצוואר והמחשוף מגיע באריזת טיובה היגיינית, נמרח בקלות, נספג במהירות ומעניק לעור תחושת נינוחות ורכות מידיים. 

הקרם מועשר ב-Osmoter™ תמצית המינרלים הטבעיים, הבלעדית ל- AHAVA בסינרגיה עם תמציות צמחים מאזור ההימלאיה, העשירים בנוגדי חמצון המסייעים להם לשגשג גם בתנאי קיצון. השילוב ה'מינרלי-בוטני' הזה, הוכח בתרומתו לחיזוק ההגנה של העור מפני נזקי הסביבה המאיצים היווצרות קמטים ורפיון ומסייע למיצוק והחלקת עור הצוואר והמחשוף.

תועלות עיקריות:

  • מסייע להחלקה של קמטים וקמטוטים, ומיצוק של אזור הצוואר והמחשוף.
  • שומר על רמת לחות אופטימלית ותורם לרכות העור.

שימוש יומי בקרם מגן על הצוואר והמחשוף מפני הופעת סימני גיל מוקדמים מידי- רפיון, קמטים ויובש.

"חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA מבינה את הצורך בטיפוח עור מותאם אישית לכל אזור בגוף, כולל הצוואר והמחשוף. לאחר ביצוע מחקרים מעמיקים, החלטנו להשיק את המוצר החדש תחת סדרתEXTREME שהוא קו מוצרי האנטי-אייג'ינג הנמכר ביותר שלנו בעולם כנגד רפיון וקמטים" אומרת יפעת יפה, סמנכ"ל השיווק של AHAVA.

מרכיבים פעילים:

  • שילוב סינרגטי בין המינרלים לתמציות בוטניות מההימלאיה המנטרל רדיקלים חופשיים האחראים להיווצרות סימני הגיל – OsmoterTM, גודג'י ברי ומוס איסלנדי (חזזית)
  • חומצה היאלורונית, אצות ירוקות ( (Erythritol & Homarine לטובת ליחוח אינטנסיבי והחלקת העור.
  • פפטידים, רזבראטרול (Resveratrol) אצת דונליאלה ,תמצית תמר , שמן זרעי ענבים – למיצוק וצמצום קמטים

סדרת EXTREME  – מהמקום הנמוך בעולם למקום הגבוה בעולם

הרכב סינרגטי רב עוצמה המתקיים בין המרכיבים הטבעיים מים המלח לבין תמציות צמחי ההימלאיה לטובת חידוש העור והצערתו. פורמולת אקסטרים מבוססת על מרכיבים טבעיים השורדים ומשגשגים בתנאי אקלים קיצוניים, אשר סגולותיהם " תורגמו" לטובת הטיפול בעור מבוגר. שילוב וסינרגיה של מריבים פעילות מהטבע המצוי בשני קצוות תבל הובילה לפריצת דרך מדעית במתן פתרונות לשיפור הטיפול בסימני הגיל של העור.

אופן השימוש: בכל בוקר למרוח על צוואר ומחשוף נקיים.

מחיר מומלץ לצרכן 259 ₪ לתכולת 75  מ"ל.

ניתן להשיג : ברשת חנויות AHAVA , דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון וחנויות נבחרות ובאתר כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.