שמפו ומרכך במהדורה מוגבלת ותחליב רחצה יוגורט וניל ודבש החדש – הוואי

"הוואי", מותג טיפוח הגוף והשיער הוותיק והמוכר, משיק בימים אלו מהדורה מוגבלת של השמפו והמרכךהאייקונים של המותג לשיער רגיל, עם אלוורה ותה ירוק בעיצוב נוסטלגי.

בנוסף, תחליב רחצה בעיצוב חדש, בניחוח יוגורט ווניל ודבש עם חלבון היוגורט המגן על העור ומזין אותו, המדגיש את הנראות הארצישראלית, והעובדה שמדובר במוצר המיוצר בישראל.

מדובר בתחליב רחצה עם פרוטאין היוגורט הנספג במהירות בעור, הידוע בסגולותיו כמעניק לעור לחות אקטיבית ומסייע בהגנה על העור מפני יובש ונזקי מזג אוויר. תחליב הרחצה מכיל קרם לחות בניחוח וניל ודבש ורמת PH המותאמת לחומציות הטבעית של העור. הנוסחה יוצרת את האיזון המושלם לטיפוח הגוף למראה עור בריא ורענן.

שמפו ומרכך מטפח לשיער רגיל:

הוואי שמפו לשיער רגיל מעניק לשיער טיפוח מאוזן למראה שיער מבריק ובריא. נוסחת הטיפוח מכילה נוטרי ויטמינים ותמציות אקזוטיות טבעיות היוצרים את האיזון המושלם לטיפוח השיער ומותירים אותו עם רכות קטיפתית ומגע של משי, בניחוח הוואי האקזוטי.

נוטרי ויטמינים חודרים ומזינים לעומק סיב השערה, לשיער רך ונעים יותר.

תמצית אלוורה מעניקה לשיער הזנה וגמישות.

תמצית תה ירוק מעניקה לשיער ברק טבעי וחיוניות.

הוואי מרכך לשיער רגיל מזין את השיער לכל אורכו, משקם את מראה השיער ומחזיר לו את שכבת ההגנה הטבעית. מאפשר סירוק קל, משפר את יכולת עיצוב השיער ומעניק לשיער רכות קטיפתית וברק מושלם, בניחוח אקזוטי הנשאר לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן שמפו ומרכך: 11.90  ₪, תכולה: 700 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן תחליב רחצה: 10.90  ₪, תכולה: 700 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.