"שלישי בשלייקס"-יום התרבות, הצרכנות והפנאי הרשמי של האזרחים הותיקים!

השר לאזרחים ותיקים – אורי אורבך, יוצא ביוזמה חדשה שמטרתה להפוך את יום שלישי ליום הרשמי עבור האזרחים הותיקים- "שלישי בשלייקס". פרוייקט "שלישי בשלייקס" נועד לאפשר לאזרחים הוותיקים לצאת מהבית, לטייל, לצרוך תרבות, לבלות, לקנות וליהנות והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד עבורם. השר ומשרדו הגיעו להסכם עם חברות, רשתות, בתי קולנוע ואתרים רבים לפיו בכל יום שלישי האזרחים הותיקים יוכלו לרכוש את ההטבות וההנחות על מגוון בילויים, פנאי תרבות, שופינג ועוד שיפורסמו באתר ובדף הפייסבוק של "שלישי בשלייקס" ובמקומות נוספים.

בכל יום שלישי במהלך השנה כל בעלי תעודת אזרחים ותיקים (נשים מעל גיל 62 וגברים מעל גיל 67) יוכלו ליהנות ממגוון הטבות והנחות.

רשתות וחברות רבות הודיעו כבר על הצטרפותן לפרוייקט ויעניקו מגוון רחב של הנחות, הטבות ופעילויות בימי שלישי, ביניהן: קבוצת קניוני עזריאלי, וול סטריט, רשת תכשיטי רויאלטי, חברת פלאפון, רשת המשביר לצרכן, קבוצת פוקס הכוללת את פוקס הום וללין, צומת ספרים, ארומה, סופר- פארם ועוד.

כמו כן, ביום זה יוכלו אזרחים ותיקים לצפות בסרטים ב- 10 ₪ ברשת סינמה סיטי, יס פלנט, רב חן  גלובוס ועוד, ללכת למגוון מוזיאונים ואתרי מורשת במחירי כניסה ללא עלות ועד- 10 ₪ כגון: מוזיאון חיפה לאומנות, מוזיאון טיקוטין לאומנות יפנית, המוזיאון הימי הלאומי ועוד, להיכנס לספארי ברמת גן ולגן החיות התנכ"י בירושלים במחירי מבצע וליהנות ממגוון הפעלות, הטבות, ומבצעים מיוחדים במגוון רחב של בתי עסק.

לדברי השר לאזרחים ותיקים, ח"כ אורי אורבך: "פרוייקט "שלישי בשלייקס" בא לתת דגש על כך שהאזרחים הותיקים הינם צרכנים רצויים. הפיכת יום שלישי ליום השבועי של הותיקים בבתי הקולנוע, בפנאי ובצרכנות היא לא רק בשורה לאוכלוסייה זו אלא לכלל החברה".

לדבריו: "ישנו פוטנציאל כלכלי עצום ככוח צרכני בקהל יעד זה המונה למעלה מ-830 אלף אזרחים בעלי זמן פנוי, הכנסה קבועה וצרכים מגוונים, ובכך, יכול להוות כאחד ממנופי הצמיחה לכלכלת המשק. השלייקס הזה יתפסו חזק".

תוחלת החיים של אזרחים ותיקים בעולם המפותח עלתה ב-160 השנים האחרונות ב-40 שנה לפחות, כיום הגיל הממוצע של תוחלת החיים עומד על 84 והוא צפוי לעלות עוד עם השנים. אוכלוסיית האזרחים הותיקים עומדת בשנת 2013 על 833,000 איש, אוכלוסייה זו מכילה בעיקרה אנשים פעילים, מבלים ותורמים והתחלת הפרוייקט החדש, מטרתה לשנות את התפיסה הרווחת לגבי אוכלוסייה זו תוך יצירת קבוצת שייכות חזקה ובעלת משמעות.

לדברי ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזיראלי השותפה לפרוייקט: "אזרחים ותיקים הינם אנשים פעילים, מבלים, ותורמים לחברה. מדובר באוכלוסייה , שמחפשת פעילויות מסוגים שונים לשעות הפנאי שלהם. קבוצת קניוני עזריאלי מחבקת את אוכלוסייה זאת ובאופן שוטף מספקת להם תכנים ופעילויות בקניונים ברחבי הארץ. אנו שמחים כעת לקחת חלק ביוזמה המבורכת של המשרד לאזרחים ותיקים, מבחינתו מדובר בחיזוק משמעותי של אוכלוסיית האזרחים הותיקים  לקניוני עזריאלי. קבוצת קניוני עזריאלי תשמש בית לפעילויות ותוכן ייעודי לאוכלוסייה זאת ".

בין המבצעים שיעמדו לרשות האזרחים הותיקים מידי יום שלישי: קבוצת קניוני עזריאלי- מגוון הפעלות בקניונים השונים כמו סדנאות, הרצאות וריקודים. חברת פלאפון- הדרכות על סמארטפונים לאזרחים ותיקים בכל יום שלישי ב-19 מרכזי הדרכה שונים הפרוסים ברחבי הארץ. רשת תכשיטי רויאלטי– 35% הנחה על תכשיטי הפנינים בימי שלישי בלבד. ארומה – גלידה במתנה לנכד בקניית קפה לסבא/סבתא באחד מהסניפים. וול סטריט- כניסה חופשית לפעילויות הקלאב של חודש יולי בימי שלישי ו-30% הנחה לנרשמים לקורסים לפני השעה 16:00 ועוד, (כל המבצעים מצורפים במסמך ההטבות).

המשרד לאזרחים ותיקים, בראשותו  של השר אורי אורבך, הוא משרד ממשלתי שהוקם בשנת 2007, כגוף מטה בממשלה לפיתוח תוכניות ושירותים ללמעלה מ- 800 אלף האזרחים הוותיקים החיים כיום בישראל.  זאת לשם  ביצוע  והובלת פרויקטים, חקיקה ושינוי סדר היום הציבורי שמטרתם המרכזית  היא שיפור וקידום איכות חייהם של האזרחים הותיקים בישראל.  מאז הקמתו, המשרד פועל לקידום וחיזוק מעמד ציבור האזרחים הוותיקים, תוך העצמתם והפיכתם למשפיעים ומרכזיים בחברה: שיפור איכות ורמת החיים של האזרח הוותיק בישראל , בנייה והתאמת שירותים ותשתיות בעידן של אוכלוסיה מזדקנת, מיסוד הקשר בין הדור הצעיר לאזרחים הוותיקים, שיפור איכות החיים של ניצולי השואה בישראל.

לאתר לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.