שגרת ניקוי יומיומית לפנים – ג'ל ניקוי – פילינג עדין – דוקטור עור – DOKTOR OR

מי מאיתנו לא חולמת על עור פנים בריא וחלק? עור נקי הוא עור

מטופח ולכן ניקוי עור הפנים הינו צעד חשוב וחיוני בטיפוח העור.

עור הפנים מצריך טיפול נכון ועקבי על מנת להשיג מראה נקי, בריא וחלק. פעולת ניקוי העור מאפשרת לו יכולת ספיגה יעילה יותר של לחות והזנה. חוסר הקפדה על שגרת טיפוח וניקוי, עלול לפגוע בתהליך התחדשות התאים ולגרום למראה עור עייף וחסר חיים. חשוב לזכור שהעור נחשף לפגעים שונים לאורך השנים: נזקי השמש, זיהום אוויר, חומרים כימיקליים ופגעים אחרים, לכן ישנה חשיבות רבה לשמירה על שגרת טיפוח לעור הפנים, כבר מגיל צעיר. ההמלצה היא לאמץ שגרת ניקוי יומיומית, בוקר וערב, על מנת להפחית נזק לעור הפנים בגיל מבוגר יותר כדוגמת פיגמנטציה, קמטים, פצעונים ועוד..

בבסיס כל שגרת טיפוח עומדת שגרת הניקוי היומיומי של עור הפנים, בבוקר ובערב. מטרת ניקוי הפנים הינה הרחקת לכלוך כגון: חלקיקי אבק, חול, פיח, שאריות של חומרים קוסמטיים ומוצרי איפור, חלב המופרש דרך קבע מהעור, זיעה, תאים מתים וכדומה.

כדאי להקפיד על שמירת עור הפנים גם בהקשר לעונות השנה: בקיץ, חשוב להגן על העור מנזקי השמש, בעוד בחורף חשוב להזין את העור בלחות גבוהה על מנת למנוע היווצרות יובש, אדמומיות ועוד.

כדי לעזור לנו בשגרת הניקוי והטיפוח היום יומית יצר דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור את מגוון המוצרים לניקוי ולטיפוח עור הפנים וביניהם ג'ל ניקוי לפנים ופילינג עדין לפנים.

ג'ל ניקוי לעור הפנים מיועד לניקוי והרגעת העור, מכיל את נוסחת הדרמו-קומפלקס®, שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת, המעניקים לחות ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.

ג'ל הניקוי הקלאסי, מועשר בשמן אינקה אינצ'י, צמח הגדל באמזונס, מכיל חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6, החשובות לשמירה על מבנה העור, בקמומיל, המרגיע את העור ובתמצית שיבולת שועל. המוצרים לניקוי הפנים של דוקטור עור הינם היפואלרגניים, ללא פראבנים ומותירים את העור נקי, רענן ונעים.

מאחר ואני בעלת עור מעורב ולסיקור התקבל ג'ל ניקוי לעור פנים יבש איני יכולה לחוות את דעתי על המוצר אם כי כל המוצרים של ד"ר עור שניסיתי עד כה היו מעולים.

לאחר ניקוי הפנים יש להקפיד למרוח קרם לחות, כדי לשמור על גמישות עור הפנים ולהעניק לו לחות והזנה. כמו כן, במהלך היום מומלץ להשתמש בקרם לחות המכיל גם מסנן קרינה וגם אחוז גבוה של לחות.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל – 150 מ"ל.

לשגרת הניקוי היומיומית מומלץ להוסיף פעולת ניקוי עמוק יותר (פילינג) פעם עד פעמיים בשבוע. מטרתה היא לבצע ניקוי יסודי של עור הפנים, להסיר את התאים המתים ולגרום לתאי העור להתחדש בכל ניקוי.

פילינג עדין לפנים מהסדרה הקלאסית של דוקטור עור מיועד לניקוי עדין ולחידוש העור, מכיל את נוסחת  הדרמו-קומפלקס®, שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת, המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. הפילינג מועשר בשמן האינקה אינצ'י, צמח הגדל באמזונס, מכיל חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6, החשובות לשמירה על מבנה העור, בקמומיל, המרגיע את העור, ובפרו ויטמין B5. הפילינג של דוקטור עור הינו היפואלרגני, ללא פארבנים, בניחוח מאסק  ומכיל גרגירי פילינג ממקור צמחי.

הפילינג מגיע באריזת טיובה ולה פקק נפתח. 

כל לחיצה עליה משחררת את החומר עם גרגירים מאוד עדינים.

לפילינג ניחוח נעים והוא מותיר את העור נקי ורענן.

הוראות שימוש:

להקציף על עור פנים רטוב, לעשות בעדינות את עור הפנים והצוואר ולשטוף היטב במים פושרים.

לאחר השטיפה מומלץ לייבש את הפנים בעזרת מגבת נקייה ורכה.

בדרך כלל אני משתמשת בפילינג בשעות הערב ולאחר מכן אני נוהגת למרוח קרם לילה.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל – 150 מ"ל.

את כל המוצרים של דוקטור עור ניתן להשיג ברשת סופר-פארם.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.