רעיונות למתנות לValentine's Day – ולנטיין 2015 – AHAVA ו SABON

כידוע לכם, מידי שנה ב- 14.2 מציינים בעולם את יום הולנטיין – יום האוהבים ולכבודו מציעות מגוון רשתות טיפוח מוצרים שונים בהשראת רוח יום האהבה…

כל למשל רשת AHAVA משיקה בימים אלו שמן יבש לגוף בניחוח רומנטי של קקטוס ופלפל וורוד – שילוב מעורר חושים של שמנים קלים ומזינים העוטפים את הגוף ברכות משיית, חיוניות וזוהר מכף רגל ועד ראש – והניחוח קסום!

השמן היבש החדש מגיע באריזת תרסיס ובמרקם קליל, מזין וחושני. בהתזה קלילה מפנק את העור ומתמזג עימו באופן מושלם לשעות ארוכות. שילוב השמנים בניחוח המקורי של קקטוס ופלפל וורוד מזין, מלחח ומחזק את החסם העורי, מעניק לעור זוהר ועוטף אותו ברכות מבלי להותיר תחושה שמנונית על פני העור (מכאן ההגדרה  "שמן יבש").

השמן היבש מועשר ב:

·שמן זרעי חוחובה – אחד מהשמנים הטבעיים המזינים ביותר עבור העור בשל הדמיון למבנה הליפידי  בעור (סבום). ידוע ביכולותיו להעניק לעור רכות ולשמור על תכולת הלחות.

·אצת דוניליאלה – מיקרו- אצה ייחודית הגדלה בים המלח בתנאי הישרדות קשים הגורמים לה לייצר  עושר של ויטמינים ומינרלים חיוניים כמו בטא-קרוטן (ההופך בגוף לוויטמין A), חומצות אמינו ואומגה 3  ו-6. מרכיבים אלה,  בטיפוח העור, מונעים האטה בתהליכי ההזדקנות של התאים על ידי הגנה מפני  נזקי הראדיקלים החופשיים.

·שמני שומשום וויטמין E  – מזינים, נוגדי חמצון המונעים תהליכי הזדקנות מוקדמים בעור. מסייעים לחזק את החסם העורי  ומשיבים לעור את זוהרו הטבעי.  

שמן הגוף נבדק דרמטולוגית ומתאים לשימוש גם לעור רגיש.

אופן השימוש: יש להתיז על עור נקי ולפזר/לעסות בתנועות ארוכות על כל הגוף. לשימוש מיד לאחר המקלחת ובכל פעם שהעור זקוק לטיפוח מפנק וריחני. מושלם לשימוש יומיומי.

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪, לתכולת 100 מ"ל

ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, בחנויות פטור ממכס ובחנויות נבחרות כגון סופר-פארם, ניו-פארם ועוד..

רשת SABON ממשיכה את סדרת החורף המלכותית "MAJESTIC GIVING" עם קולקציה מיוחדת לאוהבים ולנאהבים.

מדובר בקולקציה רכה ואלגנטית, שסוחפת אחריה שובל מבריק של רגש אינסופי, המהלך בין לבני אצולה כבדים לבין ערוגות ורדים..

SABON אורזת לכם בחוט של זהב את קולקציית MAJESTIC LOVE כי נתינה היא המפתח לאהבת אמת.

בקולקציה תמצאו מגוון מארזים והם:

Royal Romance

מכיל: קרם ידיים חמאתי בניחוח יסמין 35 מ"ל וקרם רגליים 35 מ"ל. מחיר: 49 ₪

Majestic love

מארז בניחוח פטשולי לבנדר וניל: סבון קרם 35 מ"ל וקרם גוף 35 מ"ל. מחיר 49 ₪

Love story

מארז בניחוח יסמין המכיל פילינג רחצה בשפופרת 35 מ"ל וקרם גוף בשפופרת 35 מ"ל.  מחיר 49 ₪

Dear Love

מארז המכיל סבון נוזלי על בסיס שמנים 300 מ"ל בניחוח לבנדר תפוח, קרם ידיים 50 מ"ל בניחוח פטשולי לבנדר וניל, חמאת שיאה 100 מ"ל בניחוח לבנדר תפוח, כדור מלח בניחוח פטשולי לבנדר וניל במארז מהודר. מחיר 119 ₪

Happly ever after

מארז וולנטיין לאוהבים בניחוח פטשולי לבנדר וניל, המכיל שמן עיסוי 150 מ"ל, קרם גוף בשפופרת 50 מ"ל, פילינג גוף 250 מ"ל, סבון נוזלי במרקם ג'ל 300 מ"ל, קרם רגליים 150 מ"ל וספוג כפפה. מחיר: 179 ₪

כמו כן, תמצאו מגון מוצרים חדשים כגון: כרית לב מבושמת בניחוח גרין ואלי ב-9 ₪, מארז לבבות ריחני בניחוח לינן ב- 25 ₪, שמן עיסוי ללא פארבנים ושמן מינרלי ב- 65 ₪, פנקס פתקיות ב- 20 ₪, מחברת אישית ב- 35 ₪ וסט מגבות בגווני אפור-ידיים: 13 ₪, פנים: 46 ₪, גוף 133 ₪.

ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר כאן

flights

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.