קרביץ – חזרה לבית הספר 2017 – מבצעים וחידושים + קופון 50 ש"ח הנחה

רכישת ציוד לבית הספר לפני תחילת השנה הוא מעמד מרגש

וחוויתי עבור ההורים והילדים. הילד נהנה מעצמאות וחופש בחירה לבחור את המוצרים עם הדמויות האהובות עליו… 

אני רוכשת ציוד לבית הספר לילדי ברשת קרביץ הן בגלל המבחר הענק תחת קורת גג אחת והן בגלל השירות ומחירים אטרקטיביים.

בימים אלו, פותחת רשת קרביץ את עונת חזרה לבית הספר ולגנים לשנת 2018-2017 ומציעה את מוצרי המותג הפרטי שיכלול השנה בנוסף לכלי כתיבה, טושים ועפרונות גם קטגוריות מוצרים חדשות כמו מחברות, מוצרי נייר ואף תיקים וקלמרים. המותג הפרטי קרביץ כולל למעלה מ- 100 פריטים המוצעים השנה בהוזלה של למעלה מ- 25 אחוז לעומת מותגים מקבילים.

במסגרת זו, תציע קרביץ תחת המותג הפרטי מגוון כלי כתיבה בעלי תו תקן ישראלי, בטיחותיים ואיכותיים, בהם: טושים, טושים דו צדדיים, עפרונות צבעוניים, עטים, עטי ג'ל, מרקרים, עטי פיינליינר ועוד. מחיר: החל מ- 8 שקלים.

עוד מציעה קרביץ מגוון מוצרי נייר תחת המותג סקאצ' הכוללת מבחר מוצרים המותאמים לבני נוער ולסטודנטים ובהם קולקציית יומנים משרדיים מעוצבים, מחברות ספירלה PP, מחברות כריכה קשה בעיצוב נקי ואלגנטי, דפדפות, דבקיות ועוד.. מחיר: החל מ- 11.90 שקלים.

אלו מצטרפים גם לעפרונות אורטופדיים וארגונומיים לאחיזה נוחה וקלה, המתאימים לכיתות הנמוכות להקלה בשלבי הכתיבה בכיתות א'-ב',  וכן טושים ארגונומיים במארז נוח ומתקפל, מחקים ומחדדים חדשים באיכות גבוהה במחירים אטרקטיביים.

לראשונה השנה יוצאת קרביץ בשת"פ ייחודי עם דיסני שהשנה מתרחב משמעותית עם מותגים חזקים נוספים, ביניהם מואנה, אלזה, אלנה ועוד, במסגרתו תציע מגוון של תיקים וציוד משרדי ממותגים בדמויות האהובות של דיסני ותציעה מבצעים בלעדיים בסניפיה.

בקטגוריית בקבוקי השתייה מציעה קרביץ מגוון חידושים, בהם בקבוקים עם דמויות דיסני האהובות, בקבוק ספריי מים צבעוני, בקבוק שתייה בנפח של 600 מ"ל עם מתז חיצוני המאפשר התזת מים קלילה להתרעננות. מחיר: 39.90 שקלים וקופסאות אוכל שונות.

בתי הקטנה התחדשה בקרביץ במגוון מוצרים חזרה לבית הספר..

רשת קרביץ מצטרפת השנה למיזם החברתי מבורך-"תיק לכל תלמיד".

במסגרת המיזם, סניפי קרביץ ברחבי הארץ, ישמשו נקודת איסוף לתיקים מחודשים/משומשים – המיזם תיק לכל תלמיד וקרביץ יחד עם תורמים שיצטרפו למיזם, ימלאו את התיקים בציוד חזרה לבית הספר שיועבר לילדים ממשפחות נזקקות בפריסה ארצית. המשמעות היא כי ילדים אלה יקבלו ילקוט מחודש מלא ציוד חזרה לבית הספר. שווי הערכה שתכלול כלי כתיבה ומוצרים נדרשים  לפתיחת השנה הינו כ– 70 שקלים.

גם מי שיגיע לסניפי קרביץ להביא את הילקוט הקודם שלו, לא יצא בידיים ריקות. בנוסף לערכים החינוכיים של אחריות חברתית, תרומה לקהילה, השימוש החוזר שמירה על כדור הארץ והערבות ההדדית, יקבלו התורמים גם שובר לקנייה חוזרת בקרביץ לחודשים אוקטובר-נובמבר – לקניית השלמות לציוד לבית הספר REFILL בשווי של 50 שקלים.

כמו כן, לקוחות קרביץ שירצו לקחת חלק נוסף בתרומה יוכלו לרכוש בקרביץ ערכת תרומה בשווי של 30 שקל וקרביץ תגדיל את הערכה לשווי של 70 שקלים. 

למבצעים לחצו כאן וכאן

אם ברשותכם כרטיס אשראי לייף סטייל, קבלו קופון 50 ש"ח הנחה לרכישה ציוד משרדי לחזרה לבית הספר לרוכשים תיק ב-169 ש"ח ומעלה.

לרשת פריסה רחבה ביותר של יותר מ– 80 חנויות במרכזים המסחריים ובקניונים המרכזיים בישראל, בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת .

לברור חנות הקרובה לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.