קולקציית נעלי נשים וגברים לסתיו חורף 2014-15 של מותג נעלי האופנה Clarks

אמש הוזמנתי להשקת קולקציית סתיו חורף 2014-15 של מותג נעלי האופנה הבריטי Clarks.

למי שאינו מכיר, מדובר בחברת הנעלה פרטית שהוקמה על-ידי משפחת קלארק בסטריט, סומרסט שבבריטניה ב-1825. גם היום יושבת החברה בסטריט מעצבת, מפתחת ומוכרת מגוון רחב של נעליים ואקססוריז לגברים, נשים וילדים. מותג Clarks ידוע בעולם כולו הודות לאיכות המשולבת בסגנון ונוחות. 

קולקציית הנשים החדשה של Clarks מעוצבת בפיוז'ן בלתי מורגש של שני עולמות. מחד, עיצוב חדשני השואב השראתו ממסלולי התצוגות והטרנדים הבולטים באופנת הרחוב. מאידך, המסורת הבריטית והאייקונית של המותג לאורך השנים. 

בקולקציה בולטים האלמנטים המאפיינים והמניעים את המותג מיום היווסדו המקבלים ליטוש עדכני, לצד דגמים אייקוניים וקלאסיים מארכיוני Clarks שקיבלו פרשנות חדשה ברוח הזמן.

בקולקציית נעלי הנשים של Clarks  בולטים מספר טרנדים לעונה הקרובה כגון טרנד הגברי בגרסת מגפונים ובהם דגם  Blue Myth נעלי אוקספורד על עקב צ'אנקי בשילוב שרוכים וחירורים בעור מבריק וסוליה מובלטת בגרסה מעודנת ויותר רכה שיתאימו כמעט לכל פריט לבוש (ג'ינס בגזרת סקיני, מכנסיים מחויטים, חצאיות ושמלות).

טרנד הבא הוא טרנד שבטי שקיבל השראה מהטבע.

בין הדגמים הבולטים בקולקציה ניתן למצא את AZIZI ISOBEL-נעלי סירה על עקב פורמליות מכוסות בד טוויד אפור מבית האופנה האייקוני  Linton Tweeds בשיתוף פעולה ייחודי המציג את בד הטוויד ההיסטורי ששימש לז'קטים הקלאסיים של שאנל במלוא תפארתו על הדגם-נעל מושלמת לערב

וGame Oval בהן עקבי הפלטפורמה מעניקים תחושת רטרו בעור בגוון מהגוני.

הטרנד הבא שניתן לצפות בקולקציה הוא טרנד האופנוענים. אחד הדגמים הבולטים הם מגפוני Movie Retro בתמהיל טרנדי של סגנון אופנוענים ובוקרים בעיטור תיפורים וקווילט מארכיוני Clarks, בעלי גימור יפהפה בעור איטלקי ומראה וינטג'. 

בקולקציה ניתן להשיג מגפי נשים גבוהות עד הברך במראה מגפי רכיבה מסורתיות עם רצועות המתלפפות מסביב ואבזמים בולטים בשילוב מספר גוונים לפוליש עדכני וכן מגפונים צבאיים עם סוליות טרקטור בגוונים חורפיים חדשניים ירקרק ובורדו בדגש על התיפורים למראה קז'ואל השאוב מעולם הדנים.

שיתוף הפעולה בין מותג נעלי האופנה הבריטי Clarks ל"מלכת ההדפסים" וחביבת הסלבריטאים, המעצבת אורלה קיילי, אשר הוצג לראשונה בעונה הקודמת וצבר הצלחה מסחררת, ימשיך לעונה שנייה בסתיו חורף 2014-15.

קולקציית הקפסולה של אורלה קיילי מציעה שישה דגמים של נעלי נשים במהדורה מוגבלת. מלאכת אומן קפדנית עומדת במרכז הקולקציה המפגינה לראווה גם את המוניטין של Clarks תוך שמירה על תשומת הלב של אורלה לפרטים ואהבתה להדפסים ובדים יקרים. הקולקציה המיוחדת מציגה את הפרשנות הנקייה והמודרנית של אורלה קיילי ואת אהבתה לעיצובי שנות ה-60 וה-70.

בקולקציית סתיו חורף 2014-15 ניתן למצוא דגמים מרהיבים המשלבים בין העיצוב האופנתי והמוקפד של Clarks לבין האריגים הייחודים והאותנטיים של מורשת האופנה הבריטית של LINTON TWEEDS.

למי שאינו יודע, LINTON TWEEDS הינו מותג טקסטיל בריטי מפורסם המייצר בדי טוויד איכותיים למעלה ממאה שנה לבתי האופנה הגדולים ביותר ברחבי העולם. בין אלו ניתן למצוא את בית האופנה המיתולוגי שאנל הידוע בחליפות הטוויד האייקוניות. 

מאחר ו-Clarks מקפיד גם על איכות, את הריפוד החכם Clarks Plus ניתן למצוא בדגמים נבחרים של קולקציית הסתיו והחורף וליהנות מיציבה נוחה יותר, המאפשרת חלוקה מאוזנת יותר של משקל הגוף על כף הרגל והפחתה של זווית ההטיה קדימה בנעלי עקב.

קולקציית גברים מחולקת ל2 קבוצות:פורמל וקז'ואל.

דגם Gatley Walk הוא נעל גברית קלאסית בעלת סוליית התפירה, שנראית כמו עבודת יד.

קיימים דגמים בעלי סוליה אנטי בקטריאלית בגרסת מגפון צ'לסי ונעלי ג'נטלמן קלאסי.

בקבוצת קז'ואל ניתן למצאו דגמים בעלי שילוב של 2 טכנולוגיות: האחת מונעת חדירה של מים והשנייה מפחיתה לחצים על הבוהן וכף הרגל ובכך אתם נהנים מנעליים סופר נוחים.

העונה מתהדרת קבוצת הקז'ואל בקטגורייה ספורטיבית השואבת השראתה מעולם הספורט ומציעה נעלי נוחות אופנתיות בסגנון יומיומי עשויות עור וזאמש.

לסיכום:

קולקציה אחידה וחדשנית, מנותקת מזמן או מרחב, קורצת בפרפראזות לתקופות שונות לאורך ההיסטוריה. זוגות הנעליים בקולקציה מאפשרות ביטוי עצמי מובהק ובולט, לכל סגנון לבוש בעונה הקרה ולכל אירוע, החל מנעלי עקב עדינות ועד למגף גס, לאירוע ערב או לעבודה ובדגש על נוחיות ויציבה.

טווח מחירים:

299.90 ש"ח – 1,799.90 ש"ח

רשת CLARKS מציעה על כל נעלי החנות אחריות לשנה, לא מבלאי כמובן.

חברי מועדון יהינו מ50 ש"ח מתנה על הקולקציה החדשה וכן, ברכישה מעל 400 ש"ח תקבלו 100 ש"ח במתנה!

ניתן להשיג ברשת חנויות Clarks ונעלי נימרוד ברחבי הארץ.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.