קולקציית הנשים לקיץ 2017 של גלי

בשבוע שעבר לקחתי חלק באירוע השקה של קולקציית

נעלי נשים לקיץ 2017 של רשת גלי.

הקולקציה מתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם ומציעה מגוון סגנונות במראה עדכני, בקו נקי ובהשראה רומנטית ובצבעוניות מגוונת וקיצית.

העונה הושם דגש מעבר לאופנתיות על נושא הנוחות ומעבר להשקת מותג נוחות חדש, הנעליים בקולקציה צוידו ברפידות אנטומיות המתאימות למבנה כף הרגל, עשויות מחומרים איכותיים, השומרים על קרירות כף הרגל, מונעים הזעה ובכך  מאפשרים שימוש יומיומי ארוך באקלים הישראלי החם.  

גולת הכותרת של הקולקציה היא מותג נעלי הנוחות החדש: "בריל קומפורט", המציע נעלי נוחות אופנתיות ובמחיר לכל כיס. מדובר בקבוצה רחבה של סנדלי נוחות נשים, השואבת השראתה מעולם האתני סנדלים אופנתיים חצאיים או בגובה קרסול ונעלי סירה ומוקסינים במגוון גבהים ועקבים.

הקולקציה מאופיינת בחומרים נושמים ואיכותיים המלטפים את כף הרגל, רפידות נוחות מרופדות ואנטומיות המאפשרות גמישות ורכות בכל צעד, ובנוסף עשויות עור רך נושם וסופג זיעה. הסוליות נבחרו בקפידה כשהדגש הוא על גמישות ותנועה המקנים חופשיות לכף הרגל בכל צעד.

כמו כן, שילוב חומרים קיציים ייחודים וכן שימוש בחיתוכי לייזר, חרוזים, סקוטשים ועוד. בנוסף, בקבוצה זו ניתן למצוא גם סנדלים ספורטיביות אופנתיות המתאפיינות בסוליות לבנות ולוק צעיר ועדכני.

בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה לצד נעלי ספורט של מותגים שונים

את הנעליים במראה אורגני טבעי – שימוש בראפיה וקש כחומר מפתח לגפות שונות ולדגמים גבוהים, שימוש בצבעים טבעיים ואותנטיים לחומר, בהשראה רומנטית ואומנותית.

אלמנטים של קליעה, שזירה וצמות כדקורציה ולפרטים קטנים בנעל. צבעוניות טבעית וקיצית של בז'ים, ניודים ושחור קלאסי.

מראה הגלוסי והטרנדי בא לידי ביטוי בשילוב עורות בוהקים חלקים, בצבעוניות כהה בדגמי סנדל קלאסיים שיוצרים מראה היברידי וחדיש. צבעוניות: כחול כהה, מטאלי ושחור.

קבוצות נוספות בקולקציית גלי:

כפכפים רכים-מדובר בקולקציית כפכפים העשויים מחומרים רכים כמו דמוי ז'מש ועור. הצורניות של הגפה במראה נקי כרצועה אחת עבה או כאיקס. בקבוצה זו נעשה שימוש רב בסוליות מרופדות לנוחות מרבית. זוהי קלאסיקה במיטבה המוצעת בפרשנויות שונות בשלל צורות וצבעים וכמו כן בגבהים שונים החל משטוח דרך פלטפורמה ועד עקבי בלוק בשלל גבהים ועקב רחב יציב, המאפשר עמידה ממושכת.

סנדלי פיפ-טו –  זוהי צורת מפתח העונה. קבוצה רחבה של סנדלי נשים, המתאפיינת בחיתוך קדמי בו מבצבצות אצבעות כף הרגל, בשילוב של רצועה אחורית האוחזת את העקב. דגם הפיפטואו משולב בקולקציה במגוון ורסיות של עקבים המקנים לו מראה צעיר, נשי ובהמייני, סגנונות של עקב פתוח או ד'ורסיי (צדדים פתוחים), גימורים מגוונים של הגפה בחירור, חיתוך, אבזמים גדולים ועוד ליצירת מראה סופר עדכני, שאינו מתפשר על הנוחות.

בנוסף, ניתן למצוא את קולקציה הססגונית והעשירה של נעליים וסנדלים לנשים של המותג נעלי הנוחות האמריקאי האש פאפיס, הכוללת עשרות דגמים ייחודיים במגוון רחב של סגנונות.

הכוללת סנדלים, כפכפים ונעליים במראה יום יומי, לצד נעלי וסנדלי עקב המתאימות ליום יום, למשרד ולערב עם דגש על איכות טכנולוגיות חדישות ונוחות בלתי מתפשרת גם על עקבים.

המידות בקולקציה: 36-41

טווח מחירי הקולקציה:

159.90- 219.90 ₪

להשיג ברשת גלי בישראל או באתר כאן

www.flights101.net

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.