צעצועים חדשים שהילדים ישמחו לקבל במתנה מבית טופ פליי ישראל

בעידן המחשבים ילדינו צמודים למסכים ולכן חשוב מאוד לעודד

אותם לשחק עם אחים, חברים ואף לבד במשחקים וצעצועים שונים.. למשל של חברת "טופ פליי ישראל" המשווקת בישראל מותגי צעצועים מהמובילים בעולם, בהם JADA ,CarreraRC, Smoby, TAIYO, DICKIE TOYS, HELLO KITTY ואחרים,

המשיקה מגוון צעצועים חדשים לכבוד חגי תשרי שהילדים ישמחו לקבל! ביניהם צעצועים ממותגים של סרטי הקולנוע הפופולריים "מהיר ועצבני 8" ו-""CARS 3,

מטבחים מקסימים, עגלת ניקיון,

חניונים מרשימים ועוד…

צעצועי "מהיר ועצבני 8" כוללים סדרה רחבה של מכוניות על שלט בגדלים של 1:12, 1:16 ו-1:24, במגוון דגמים עתיקים וחדשים כפי שמוצגים בסרט. בין דגמי המכוניות– ניסן, מיצובישי, טויוטה, ראלי, קורבט ועוד. הצעצועים מגיעים עם מערכת שלט מתקדמת למינימום הפרעות שידור,המאפשרת הפעלה של כמה מכוניות במקביל כך שהילדים יכולים ליצור משחק אקשן ממש כמו בסרט.

בני התחדש במכונית מדהימה עם שלט מהסדרה..

כמו כן, משווקת טופ פליי סדרת צעצועי מכוניות ממתכת במותג "מהיר ועצבני", הכוללת מגוון רחב של דגמים בגדלים של 1:24 ו-1:32. המכוניות מוצעות באריזות של מוצרים יחידים ובמארזים המכילים מגוון דגמים של מכוניות למשחק.

המוצרים מתאימים לילדים החל מגיל 6 (בהתאם לדגם).

מחירים: מכוניות דייקסט (מתכת): 49 – 149 ₪. מכוניות עם שלט: 129 – 590 ₪.

"טופ פליי" משווקת מגוון דגמים של מטבחים צבעוניים המכילים מכלול של מוצרים וכלים למטבח, בהם כיור, ברז, כיריים, קולט אדים, קומקום, סיר, צלחות, כוסות, סכו"ם ועוד; במגוון הדגמים: מטבח בעיצוב של נסיכות בגווני ורוד וטורקיז, המכיל כלי בישול וכלי אוכל בצורת לב.

גובה המטבחים – 69–107 ס"מ. המטבחים מאפשרים לילדים לחוות את העבודה במטבח כמו המבוגרים. הם תורמים להקניית ביטחון בביצוע משימות במטבח, לרכישת מיומנויות מוטוריות, לפיתוח הדמיון ולהרבה הנאה וכיף.

מחירים: 99 – 249 ₪.

מאוד אהבתי את עגלת ניקיון Vileda המכילה מגוון כלי ניקוי– מטאטא, יעה, דלי, מגב עם מטלית פרנזים, מטלית, חובט שטיחים ועוד.

הילד יכול להסיע את העגלה לכל מקום בבית. עגלת הניקיון מאפשרת לילדים להכיר את מוצרי הניקיון, לפתח מיומנויות מוטוריות ולהשתתף במטלות ניקוי הבית עם כל המשפחה לקראת החג. גובה: 47 ס"מ. מחיר: 199 ₪.

את הצעצועים של טופ פליי ניתן להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, וחנויות צעצועים מובילות בארץ.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.