ערכה טיפולית לקרקפת – שמפו וקרם טיפולי לטיפול בתופעות קרקפת של קמדיס – KAMEDIS

קשקשים בשיער היא אחת התופעות המעיקות והלא נעימות שאנחנו מכירים. היא מוחרפת בכל פעם שהשיער מתייבש, כמו לאחר צביעה, הבהרה, החלקה וגם אחרי רחצה בבריכה שמכילה כלור.
מהם קשקשים?
קשקשת היא תופעה המתבטאת בקילוף תאי עור מתים מהקרקפת והיא שכיחה יותר בקרב בעלי עור שמן ובקרב כמחצית מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל. ידוע כי אחד הגורמים להתפרצות הקשקשים הוא שינויי מזג האוויר . תופעת הקשקשת מתבטאת בהפרשת סבום מוגברת מבלוטות החלב.
כיום קיימת תמימות דעים בכך שמדובר בבעיה רפואית ולא רק אסתטית, שכן, היא אמנם לא מדבקת ולא מסוכנת, אבל בהחלט בעיה טורדנית המשפיעה על הסובלים ממנה.
חברת קמדיס, המבססת את מוצריה, על צמחי רפואה סינית, מציעה טיפול מקיף לבעיה שכיחה זו-ערכה טיפולית לקרקפת בריאה ונקייה מקשקשים בשני שלבים; שמפו טיפולי וקרם לחות טיפולי.

הוכח כי בשימוש לאורך זמן בתכשירים, הקשקשים נעלמים, והשיער נותר רך ונעים.
הערכה מכילה 2 מוצרים שמפו נגד קשקשים מסדרת SEBO וקרם טיפולי לקרקפת מסדרת – SEBO& PSO:

שמפו נגד קשקשים מסדרת SEBO:

מדובר בשמפו טיפולי המבוסס על  Control Botaniplex™ system – טכנולוגיה להפחתת קשקשים והרגעת הקרקפת המשלבת בין צמח האינדיגו וצמח אגוז הסבון, יחד עם חומצה סיליצילית למניעת קשקשים, להקלה על גרד ואדמומיות ללא תופעות לוואי מוכרות, ללא סטרואידים, SLS ופארבנים מתאים לשימוש מבוגרים ולילדים מעל גיל 3. 

השמפו בעל ניחוח מעולה פועל לניקוי הקרקפת והשיער ומותיר אותו נקי.

קרם טיפולי לקרקפת מסדרת – SEBO& PSO.

קרם טיפולי לקרקפת,  מרגיע קרקפת אדמומית, מעניק לחות מירבית ומפחית קשקשים. הקרם מבוסס גם הוא על טכנולוגיית Control Botaniplex™ system להפחתת קשקשים והרגעת הקרקפת – שילוב של 6 תמציות צמחים ובמרכזן צמח האינדיגו, יחד עם  פרו ויטמין B5 וגליצרין להעשרת הקרקפת בלחות וחמאת שיאה לשיקום שכבת ההגנה הטבעית של הקרקפת.

הקרם הטיפולי מזין את עור, מרגיע ומונע קשקשים. יעיל במיוחד כאשר מותירים אותו על הקרקפת למשך הלילה.  צבעו הטבעי משקף את תמציות הצמחים, ללא סטרואידים, תוספות צבע מלאכותי  ופראבנים, מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מעל גיל 6 חודשים.

מחיר הערכה: 99.20 ₪.

לאתר האונליין ולרכישה לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.