ספריי – מוס – ווקס – השקה מחודשת מבית Taft – שוורצקופף

Taft מותג עיצוב השיער מבית שוורצקופף בהשקה מחודשת: עיצוב מחודש אחיד, צעיר, יוניסקס, טרנדי

ועדכני ללא פשרות על הביצועים והאיכות עם פורמולות משופרות, ומרכיבים ממקור טבעי.

מותג עיצוב השיער  Taft מבית שוורצקופף, הוקם בשנת 1955 כאשר השיק לראשונה ספריי לעיצוב השיער והביא את בשורת עיצוב השיער לאירופה. בשנת 1967 השיק את מוצר העיצוב הראשון במרקם ג'ל וב-1999 את המשחות לעיצוב השיער. עם השנים Taft ביסס את עצמו כמותג עיצוב השיער המוביל בעולם, הממשיך להתפתח ולהתחדש ותמיד דואג להיות בקדמת קטגוריית עיצוב השיער.

מגוון המוצרים הרחב של Taft המונה ספריי, מוס, ווקס וג'ל מעניקים אחיזה חזקה לאורך זמן יחד עם הגנה מפני נזקי מזג האוויר ובכך מספקים את המענה המושלם של הצרכן לעיצוב השיער.

מאחר וצרכי עיצוב השיער משתנים ללא הרף, המותג ממשיך להמציא את עצמו מחדש ואת מגוון המוצרים, זאת כדי לספק מענה לכל צרכי עיצוב השיער.

Taft מעניק לצרכנים בטחון ללכת עם הסטייל המושלם באופן יום יומי בעזרת טכנולוגיה העמידה ב- 4 תנאי מזג אוויר שונים: המוצרים עמידים בפני לחות, קרני שמש UV, רוח וזיהום מזג אוויר.

להלן המוצרים המובילים בקטגוריות השונות:

מוס תלתלים: 

מדובר במוס לתלתלים מוגדרים לאורך זמן ומלאים בגמישות עם פעולת אנטי-פריז לנפח לאורך זמן וחוזק ללא דביקות. המוס מסייע לשמירת השיער מפני נזקי ייבוש בחום, לא מכביד על השיער, ללא שאריות ומסייע לשמירת עיצוב השיער מפני לחות ורוח . פורמולה משופרת ללא מיקרו-פלסטיק וללא פולימרים סינטטיים. מגן על השערה מפני נזקי מזג אוויר כגון: לחות, קרני שמש UV, רוח וזיהום מזג אוויר. בדרך כלל נשתמש במוס ליצירת נפח, איחוד השיער וכבסיס לעיצוב, בעיצוב שיער בחום (פן, בייביליס וכו') , המוס מהווה שלב ראשון בעיצוב וסידור השיער, לפני תחילת עיצוב בחום.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ₪,  לתכולת:  150 מ"ל.

ספריי אולטרה:  ספריי אחיזה 4, לייצוב חזק ועמיד.

אחיזה עד 24 שעות ללא דביקות, מסייע לשמירה על השיער מפני התייבשות לא מכביד על השיער וללא שאריות. מסייע לשמירת עיצוב השיער מפני לחות ורוח וקל לסירוק והברשה.

הספריי מהווה שלב אחרון בעיצוב וסידור השיער וניתן להשתמש בו לאחר עיצוב בחום או ללא עיצוב בחום כלל לצורך עיצוב השיער עד 24 שעות וקל לסירוק והברשה.

מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪ , לתכולת:  250 מ"ל.

ספריי פיטו קרטין: ספריי אחיזה 4, מכיל פיטו קרטין לחיזוק סיב השערה, ללא תחושת דביקות וללא שאריות. הקרטין הצמחי מדמה את הקרטין הטבעי שנמצא בשערה ומחזק את סיב השערה. הפורמולה מגנה על סיב השערה מפני התייבשות מבלי להכביד עליו. ספריי הקרטין מגן על השערה מפני נזקי מזג אוויר כגון: לחות, קרני שמש UV, רוח וזיהום מזג אוויר.

הספריי מהווה שלב אחרון בעיצוב וסידור השיער.

מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪ , לתכולת:  250 מ"ל.

ווקס פאוור: 

מדובר בווקס לייצוב השיער עד 48 שעות אחיזה 5+ למראה שיער בריא וחזק.

מעניק לשיער תוצאת עיצוב עם ברק ומראה שיער מלא חיים ומגן על השיער מפני התייבשות ונזקי האוויר השונים. בווקס נשתמש כשלב סופי בעיצוב וסידור השיער לעיצוב קל, מהיר עם מרקם עדין לשיער.

מחיר מומלץ לצרכן:  29.90 ₪, לתכולת: 75 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן:

מוס –  24.90 ₪, לתכולת 150 מ"ל

ספריי- 29.90 ש"ח, לתכולת 250 מ"ל

ווקס –29.90 ₪, לתכולת 75 מ"ל

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.