סורק לאבחון העור של ELIZABETH ARDEN – בלעדית בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון – חינם !

עור פנינו הינו כרטיס ביקור שלנו, כאשר הוא חיוני וקורן אנו נראים במיטבנו, אך ישנם גורמים כגון תזונה לקויה, שינויים קיצוניים במזג האוויר, מתח, חשיפה לשמש והגיל הכרונולוגי, העלולים לגרום להזדקנות מואצת של עורנו…

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בשיתוף פעולה עם מותג הקוסמטיקה היוקרתי אליזבת ארדן החליטו להרים כפפה ולהביא לארץ את הפתרון האולטימטיבי המאפשר לתת מענה לנזקים הנגרמים לעור כתוצאה מהאתגרים הללו – סורק עור ייחודי שמגלה מה העור שלכם ( כן, גם המין החזק!) מסתיר, בעזרת הטכנולוגיה החדישה ביותר באבחון וטיפוח העור.

סורק העור של אליזבת ארדן הינו מכשיר נייד המאפשר הענקת ייעוץ טיפוח מדויק ואינדיבידואלי עבור כל לקוח/ה.

אני והסורק החדשני!

איך זה עובד?

מומחית היופי תבצע סריקה מהירה באמצעות סורק העור על עור פניכם ובכך תגלו אם ישנן בעיות שלא ניתן לראות בעין בלתי מזוינת ואת הצרכים הייחודיים והאינדיווידואליים של עורכם, ביניהם: אבחון פיגמנטציה, נזקי שמש והתייבשות העור, מרקם, נקבוביות מוגדלות, זוהר/ בהירות, לחות וגמישות העור.

ניתן לבחור באחת משלוש הבדיקות הבאות:

ניתוח מקיף של העור- אבחון עור מקיף בחמישה צעדים שיעריך את מצבו האמיתי של עורך, החל מגוון עור לא אחיד ועד לאטימות בעור.

ניתוח הזוהר והלחות- סט מותאם של בדיקות המתמקדות ברמות הלחות של העור בשתי דרכים שונות, בתוספת סריקה מיידית של זוהר העור בעזרת המצלמה המיקרוסקופית.

ניתוח פיגמנטציה- במקרה של חששות ספציפיים סביב כתמים כהים, נמשים וכתמים בהירים, בדיקות אלה נעזרות במצלמה ובחיישן על מנת לקבוע את חומרת התופעה ולהתאם מוצר אשר יספק ללקוחה שינוי יוצא דופן.

סורק העור עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת למדידת העור של הלקוח/ה בקטגוריות מרכזיות. התוצאות מושוות לממוצע בקבוצת הגיל של הלקוח/ה ולאחר מכן ניתן ציון בכל אחת מהקטגוריות המרכזיות.

על בסיס התוצאות המתקבלות מסורק העור בקלות ובמהירות (במשך כ-5 דקות בלבד), מומחי היופי של אליזבת ארדן יוכלו להמליץ על שגרת הטיפוח המומלצת ביותר עבורכם, באופן אישי, כדי להשיג את התוצאה לשיקום העור.

בחנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון יוקם מתחם אשר עיצובו שואב השראה מעולמות הספא של אליזבת ארדן ניו יורק – יוקרתי אך יחד עם זאת מעניק תחושה חמימה ונגישה. אבחון העור יכלול ייעוץ לטיפוח העור ואיפור מותאם אישית עם המומחים של אליזבת ארדן.

*השירות יפעל בחנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון במהלך כל חודש יוני בחינם לגמרי!

**השירות אינו מותנה ברכישת מוצרים מבית אליזבת ארדן.

!CHECKED IN. NOW CHECK YOUR SKIN

אל תפספסו!!!

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.