נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום: סלמי פרח – מעדני יחיעם

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" "מעדני יחיעם" משיקה בימים אלה נקניק חדש בסדרת

נקניקי הפרמיום: סלמי פרח.

סלמי פרח הוא נקניק סלמי חצי יבש אפוי ומעושן בסגנון כפרי, ללא גלוטן, מכיל תערובת בשרים מובחרת ומתובל בתיבול עשיר מתערובת בשרים מובחרת של הודו ובקר, מתובל בגרעיני פלפל שחור שלמים והוא מעושן בעץ בוק טבעי המעניק לו טעם וארומה מיוחדים. מכיל 19% חלבון.

נפלא לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים. הנקניק החדש מצטרף לסדרת נקניקי הפרמיום היוקרתית של מעדני יחיעם וישווק באריזת 200 גרם.

סדרת נקניקי הפרמיום של מעדני יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו שמחים להציע נקניק בסדרת מוצרי הפרמיום שלנו. נקניקי הפרמיום נמצאים בצמיחה מתמדת, כשהצרכן מבקש יותר מוצרי איכות, אניני טעם ומיוחדים. סלמי פרח הינו נקניק משובח ביותר שהקהל ייהנה ממנו מאוד".

מצטרפת לדבריו של מר תמיר דגן. אתם פשוט חייבים לטעום את הנקניק הנפלא הזה. ראשית הוא יפה למראה להכנת סנדוויצ'ים, קישוטים ועוד..

שנית התענגתי על כל ביס-כל כך ט-ע-י-ם וממכר שקשה היה להפסיק לאכול אותו. מזכיר בטעמו את הנקניק קבנוס. בהחלט מצרפת לרשימת הקניות השבועית שלי.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 23.90– 25.90 שקל לאריזת 200 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.