מוס לניקוי העור – דפים לספיחת שומן – תרחיף מייבש פצעונים – Beautycare

את שגרת הטיפוח שלי אני מתחילה בניקוי יסודי של עור פניי.

ניסיתי את המוס החדש לניקוי הפנים ולהסרת האיפור מסדרת הטיפוח לעור עדין DERMAOR של רשת ביוטיקייר.

המוס מבוסס על נוסחה טיפולית וידידותית לעור, ללא סבון, ללא SLS, ללא שומן וללא פראבנים. נוסחה זו מאפשרת גם לנקות את העור וגם להסיר איפור ללא חשש.

המוס מגיע במיכל הקצפה מיוחד אשר חוסך שימוש בכימיקלים מקציפים וכך הופך לידידותי יותר לעור הפנים. הפורמולה מאזנת עור מעורב עד שמן, מסירה עודפי חלב והפרשות שומן באזורים הבעייתיים ומעניקה לעור מראה מאט. היא מועשרת בצמחי מרפא כגון קמומיל אלוורה ותה ירוק – המקנים תחושת נינוחות לעור ותורמים להרגעתו. עוד היא מכילה שילוב סינרגי של חומצות AHA מתונות (חומצה לקטית, טרטארית, מאלית וציטרית) המסייעות לטיהור יסודי  של הזקיקים הפקוקים, מקלות על עור בעייתי הנוטה לפתח אדמומיות, גירויים או פצעונים, מסירות את קליפות תאי העור המתים והכתמים ומכווצות נקבוביות פעורות.

בנוסף לפעולת הניקוי העדין והסרת איפור בקלות, מעניק המוס לחות לאזורי העור היבשים ותורם לגמישות העור.

הוראות שימוש: יש למרוח מדי בוקר ו/או ערב על עור פנים לח, לעסות ולשטוף.

מחיר: 16.50 ₪  לתכולת 150 מ"ל . 

כאחת שמידי פעם נתפסת עם פצעונים בפניי-כן בגילי המופלג.., שמחתי לנסות תרחיף מינרלי לייבוש פצעונים החדש של רשת ביוטיקייר (Beautycare) מסדרת  Dermaor – סדרה טיפולית לעור.

סדרת הטיפוח Dermaor היא סדרה המבוססת בין השאר על מינרלים וחומצות אמינו אשר שילובם על העור הוא בעיקר מרגיע, מרענן ותומך בחידוש העור וגמישותו.  התרחיף נועד לייבש פצעונים בכל שלב, להרגיע כוויות ועקיצות ואף ביכולתו לטשטש צלקות.

מוצר המשלב מינרלים מים המלח יחד עם אבץ וקלמין, לייבוש פצעונים בעור, לאיזון עור שמן ולטיהור עודפי חלב והפרשות באזורים בעייתיים. הוא תורם להקלה ולהרגעת העור במצבי כוויות שטחיות ועקיצות יתושים בזכות הרכב צמחי המרפא – ביניהם- קלמין וקמפור, קמומיל, מרווה, רוזמרין, שבטבט, כשותנית, באלם מינט וספרד. המוצר כולל גם אלנטואין המסייע לשיקום מראה העור באזור צלקתי ולהשבתו למראה בריא יותר.

הוראות שימוש: הטיפול ייעשה על עור נקי בלבד. יש לנער היטב את הבקבוק ולמרוח ישירות על הפצעון או האזור המצריך טיפול, להותיר למשך הלילה ולשטוף.

מעשית:

התרחיף מינרלי לייבוש פצעונים מגיע בקבוקון קטן והגייני. כשלוחצים עליו יוצאת כמות מדודה של חומר.

מאוד אהבתי את הנוחות של האריזה שכן חומרים שכאלה לפחות ממה שניסיתי מגיעים בבקבוקוני זכוכית הלא נוחים לשימוש..

מרחתי על הפצעונים שרק הופיעו (לא מוגלתיים) לפני השינה ובבוקר הבחנתי שהם התייבשו מעט. האם התרחיף עוזר? לדעתי כן. אם שמים פעמיים ביום את התרחיף ולא נוגעים בפצע, תוך שלושה ימים הפצע כבר לא היה שם. 

המוצר טבעוני, ללא רכיבים מן החי, אינו מכיל פאראבנים או שמן מינרלי.

כידוע לכן הנני בעלת עור מעורב, שמה לעשות כעבור מספר שעות נוטה להבריק במיוחד באזור ה-T. (אף ומצח)

דפים סינתטיים לספיחת שומן של רשת ביוטיקייר מהווים פתרון מהיר לעור פנים נטול שומן.

הדפים הייחודיים נועדו לספוח עודפי שומן, חלב וזיעה מעור הפנים בקיבולת עצומה – לפני וגם אחרי האיפור וכל זאת מבלי לפגוע בו. לא מעט מאפרים עוסקים ב'איך לאפר עור מעורב עד שומני', אך הבעיה העיקרית הייתה עמידות האיפור במהלך היום. הדפים מנטרלים שמנוניות יתר מעור הפנים באופן יוצא מן הכלל ושומרים על עור הגייני יותר בעל מראה בריא, בגימור מאט ונטול ברק.

הדפים הם סינתטיים עשויים מפולי-פרופילן ועמידים בפני קריעה. פיתוחם נעשה בטכנולוגיה ייחודית ובלעדית השייכת לחברת 3 M  העולמית. מגיעים במעטפת אחסון נוחה המאפשרת שליפת דפים קלה ואידיאלית לנשיאה בתיק ולשימוש נוח במהלך היום.

הוראות שימוש: יש להניח את הדף על העור, להשהות מס שניות לספיחה אופטימלית ולהמשיך לנקודה נוספת. יש לנוע בטפיחות על העור ולהימנע מ’גרירת’ הדף. במרבית המקרים, דף אחד בלבד יעשה את העבודה.

מעשית:

ניסיתי אותם על עור מאופר שהבריק והם עשו את עבודתם נאמנה. נוחים לנשיאה בתיק ולנסיעות.

כך הם נראים אחרי שעשו את עבודתם..

בהחלט אמשיך לרכוש אותם. 

מחיר: 12.90 ל 50 דף.

את 3 המוצרים

ניתן להשיג בסניפי הרשת או באתר כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.