חדש – סדרת מגבוני חיטוי אלכו-ג'ל פארמה ווייפס הקוטלים 99.9999% מהחיידקים – ד"ר פישר

ד"ר פישר משיקה את סדרת אלכו-ג'ל פארמה ווייפס (Alco-gel Pharma

wipes).

מדובר בסדרת מגבוני חיטוי אנטי-בקטריאליים המכילים נוסחה יעילה לניקוי ולחיטוי יסודי ומהיר של משטחים ואביזרים.

המגבונים  גדולים, עבים ולחים במיוחד ומיועדים לניקוי וחיטוי של מכשירים וציוד עזר רפואי וכן לשמירה על ההיגיינה, קוטלים 99.9999% מחיידקים עיקריים ונותנים מענה יעיל לשמירה מרבית על ההיגיינה בכל זמן ומצב.

Alco-gel Pharma wipes – 70% אלכוהול (האריזה הכחולה).

המגבונים בסדרה מכילים 70% אלכוהול בהתאם להמלצה של המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ומשרד הבריאות הישראלי. בסדרה ניתן להשיג 20 מגבונים באריזת TO GO, 60 מגבונים באריזה רכה עם מכסה פלסטיק  ו-160 מגבונים במיכל עגול וקשיח. מחיר מומלץ לצרכן: 20 מגבונים 12.90 ₪, 60 מגבונים 16.90 ₪, 160 מגבונים 24.90 ₪.

Alco-gel Pharma wipes – אמוניום רבעוני ואלכוהול בריכוז מופחת. מתאים למשטחים שרגישים לאלכוהול בריכוז גבוה (האריזה הירוקה)

מגבונים המבוססים על שילוב של הרכיב האנטי בקטריאלי הפעיל והיעיל אמוניום רבעוני  עם ריכוז נמוך של אלכוהול. מיועדים לניקוי וחיטוי משטחים וציוד הרגישים לאלכוהול בריכוז גבוה כדוגמת: גומי, פלסטיק, אלומיניום, עץ, משטחים צבועים ושרופים, לכה, מתמרי אולטרסאונד ומוניטורים. בסדרה ניתן להשיג 20 מגבונים באריזת TO GO, קופסה ובה  20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות לנשיאה בכל תיק או כיס, 60 מגבונים באריזה רכה עם מכסה פלסטיק ו-160 מגבונים במיכל קשיח. מחיר מומלץ לצרכן: 20 מגבונים 9.90 ₪, 20 מגבונים באריזות אישיות 12.90, 60 מגבונים 14.90 ₪, 160 מגבונים 19.90 ₪.

בבדיקות מעבדה חיצונית המוסמכת לבדיקות מיקרוביאליות נמצא כי כל מגבוני אלכו-ג'ל פארמה ווייפס קוטלים 99.9999% מהחיידקים בתוך דקה אחת בלבד. בין החיידקים העיקריים והנפוצים אותם קוטלים המגבונים ניתן למצוא:

E.coli, Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, Streptococcus faecalis, Saccharomyces cerevisiae, Salmonella typhimurium, Lactobacillus plantarum, Enterobacter

על פי משרד הבריאות, עיקר ההדבקה מנגיף הקורונה הוא ממגע ישיר והדבקה מרסס נשימתי. הנגיף מופרש מדרכי הנשימה של אדם חולה בעיקר בעת עיטוש או שיעול והטיפות הניתזות יכולות להישאף על ידי אנשים אחרים או לנחות על משטחים. אנשים אשר זמן קצר לאחר מכן יגעו במשטחים אלה ובהמשך יגעו בפה, באף או בעיניים שלהם, עלולים להידבק. לכן משרד הבריאות ממליץ  לחטא משטחים הבאים במגע נרחב של הידיים במרחב הציבורי כמו מעקות ידיים, כפתורים, ברזים, מקלדות, שולחנות וכדומה. את החיטוי שלהם ניתן לבצע באמצעות חומר חיטוי על בסיס אלכוהול בריכוז של לפחות 70%.

מאז תחילת מגפת קורונה אני ומשפחתי מקפידים על הכללים של משרד הבריאות. מחטאים עגלות בסופר, מתגי חשמל וכל דבר שצריך ללחוץ עליו או לגעת מחוץ לבית. בנוסף, מחטאים את הידיים, שומרים על הגיינה ולא יוצאים מהבית ללא מוצרים הנהדרים של ד"ר פישר הקוטלים 99.9999% מחיידקים. איתם אנו מרגישים בטוחים יותר.

מאחלת לכולם בריאות איתנה ותשמרו על עצמכם ועל יקיריכם!

חג שמח!

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.