חנות נעליים של רשת TO GO הממוקמת ברוטשילד 47 ראשל"צ, הצליחה להראות כמה שירוות יכול להיות גרוע!! וכמה שמדיניות החלפה/החזרת מוצרים אינה הוגנת. הבת שלי הגיעה לחנות עם אשתי על מנת להחליף נעליים חדשות לגמרי שרכשה עקב אי התאמה לשימלה. וזאת לאחר שמדדה את הנעלים פעם אחת בלבד בבית. מוכרנית בשם כריסטינה טענה שהנעליים ננעלו והיו בשימוש תוך שהיא מאשימה את אישתי וביתי בניסיון רמייה….בשביל נעליים עלובות של 70 ש"ח. ..סירבה לאפשר שיחה עם מנהל..("תבואי מחר") סירבה להזדהות ("תבואי מחר"). רק לאחר לחץ רב הסכימה למסור את שמה הפרטי.
אולי זו מדיניות הרשת הקשיחה שלא לאפשר החלפה בשום מקרה. ואולי הרשת אינה מדריכה את המוכרניות במתן שירות הגון ולא מעליב…. איך שלא יהיה, אותי הם הרגיזו כהוגן. ואני מתכוון להראות לחנות הרשת את עוצמתו של לקוח לא מרוצה שאינו מוותר.. אני הולך לבלות ערבים שלמים בכניסת החנות תוך הצגת הנעליים המשומשות ללקוחות הפוטנציאלים.. בליווי תיאור השירות שאשתי קיבלה מכריסטינה. זה ממש לא בשביל 70 ש"ח עלובים.. זה בישביל העיקרון!!
חנות נעליים של רשת TO GO הממוקמת ברוטשילד 47 ראשל"צ, הצליחה להראות כמה שירוות יכול להיות גרוע!! וכמה שמדיניות החלפה/החזרת מוצרים אינה הוגנת. הבת שלי הגיעה לחנות עם אשתי על מנת להחליף נעליים חדשות לגמרי שרכשה עקב אי התאמה לשימלה. וזאת לאחר שמדדה את הנעלים פעם אחת בלבד בבית. מוכרנית בשם כריסטינה טענה שהנעליים ננעלו והיו בשימוש תוך שהיא מאשימה את אישתי וביתי בניסיון רמייה….בשביל נעליים עלובות של 70 ש"ח. ..סירבה לאפשר שיחה עם מנהל..("תבואי מחר") סירבה להזדהות ("תבואי מחר"). רק לאחר לחץ רב הסכימה למסור את שמה הפרטי.
אולי זו מדיניות הרשת הקשיחה שלא לאפשר החלפה בשום מקרה. ואולי הרשת אינה מדריכה את המוכרניות במתן שירות הגון ולא מעליב…. איך שלא יהיה, אותי הם הרגיזו כהוגן. ואני מתכוון להראות לחנות הרשת את עוצמתו של לקוח לא מרוצה שאינו מוותר.. אני הולך לבלות ערבים שלמים בכניסת החנות תוך הצגת הנעליים המשומשות ללקוחות הפוטנציאלים.. בליווי תיאור השירות שאשתי קיבלה מכריסטינה. זה ממש לא בשביל 70 ש"ח עלובים.. זה בישביל העיקרון!!