לקראת עונת הטיולים : בנפייבר TO GO – אבקת סיבים תזונתיים מבית נוברטיס

החגים בפתח ואיתם טיולים המשפחתיים, הפיקניקים, הבילויים הארוכים בבריכה ובים ובכלל…

יציאה לחופש מהווה שינוי משמעותי בשגרה היומיומית ולכן גם עשויה לפגוע בשמירה על תזונה בריאה מאחר והתפריט הקבוע אינו בהכרח נגיש מחוץ לבית וגם אווירת החופש מעודדת מתירנות בכל הקשור לאוכל.

בעזרת  בנפייבר TO GO מבית נוברטיס תמשיכו גם בתקופה זו לשמור על צריכת הסיבים  היומית הנדרשת. 

למי שאינו יודע,  בנפייבר TO GO הינה אבקת סיבים תזונתיים, המסייעים לשמירה על הבריאות, לשיפור תפקוד מערכת העיכול ולאורח חיים בריא יותר המומלצת על ידי 91% מהדיאטניות בישראל. בנפייבר מספק 100% סיבים תזונתיים פרה ביוטיים, טבעי, ללא טעם או ריח, עשוי מגואר-גאם: סיב תזונתי מסיס עם מבנה ייחודי המאפשר לו להתמוסס לחלוטין במשקאות ובמזונות רכים ואינו יוצר גבישים או גושים ולכן קל מאוד לשלב אותו כמעט בכל משקה או מאכל. בנפייבר משתלב במגוון רחב של משקאות ומאכלים כמו: מעדני חלב ויוגורט, מיצים, תבשילי קדירה ובשר, מרקים ורטבים, מאפים, עוגות, עוגיות ועוד. ניתן לאפות ולבשל איתו בקלות כך שאפשר להעשיר את האוכל שאת/ה בוחר.

דיאטנים ממליצים להוסיף סיבים תזונתיים לתפריט היומי באופן קבוע כיוון שאלו עוזרים לשמור על הבריאות ומשפרים את תפקוד מערכת העיכול. איגוד התזונה האמריקאי (ADA) ממליץ על צריכה יומית לבוגרים של של 25-38 גרם סיבים תזונתיים ביום, אולם התזונה המערבית דלה בסיבים וסקר מצב בריאות ותזונה לאומי אחרון של משרד הבריאות הראה כי האוכלוסייה כ- 40% פחות מכמות הסיבים המומלצת.

בנפייבר עוזר להשלים את החסר ומומלץ כתוספת יום יומית.

האריזה מכילה 14 מנות אישיות – יומיות לשימוש מחוץ לבית, בעבודה, בטיולים ובכל מקום! כל מנה מכילה כמות מדודה מראש של 6.7 גר' (2 כפות) מתוכם 6.3 גר' סיבים תזונתיים.

כמות הסיבים המדודה מראש ומגיעה במנות אישיות, נוחה לשימוש ומבטיחה צריכה יומית מספקת של סיבים לגוף.

מחיר: לאריזה המכילה 14 מנות אישיות-  50.76 ₪.

ניתן להשיג בבתי המרקחת, רשתות הפארמים ובתי טבע נבחרים.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.