טרנדים לאיפור אביב – קיץ 2015 לפי MAC

לפני כשבוע הוזמנתי על ידי MAC לאירוע חשיפת הטרנדים באיפור לאביב-קיץ 2015,

בהנחייתן של נטע סקלי, סניור ארטיסט של מאק בישראל ומישל לי קולינס, סניור ארטיסט של מאק מדרום אפריקה.

מדי שנה חברת האיפור מאק אחראית על האיפור בתצוגות המתקיימות בשבועות האופנה המרכזיים בלונדון, ניו יורק, פריז ועוד..

 נטע ומישל הציגו 4 טרנדים לעונת אביב-קיץ הקרובה לפי MAC.

בעונה הקרובה אנו הולכים ליצור מראה אשר אינו מאומץ, קליל הן בטקסטורה, הן בזוהר והן במגע.

 הטרנד הראשון שהוצג הינו: RE VIEW

טרנד זה מתמקד בעיניים, הנוצר ע"י איליינר שחור שפחות מדוייק וזויתי ומקבל מראה מעט “מלוכלך” ושבור וההי-לייט למתקדמות – שרטוט קו איילנר בשקע העין במקום בצמוד לקו הריסים, ומסקרה עם דגש על ריסים עמוסים עם כמה שיותר חומר, אפילו יתר על המידה.

באביב-קיץ 2015 הקווים והריסים מנערים כל זכר נוסטלגי ומפרקים את הקלאסיקה לגורמים. הם יוצרים מראה של נערה עכשווית, ולא נסיכה או זוהרת מדי.

ENLIGHTENED

טרנד זה שוטף את העור באור ובבהירות, כחלופה לצללים המחטבים וההצללות המודעות של העונות הקודמות.

במטרה להביא שלמות וניקיון לפנים, בMAC מציעים לעבוד בשכבות רבות של רפלקציה וטקסטורות מאירות, מבריקות, בקרם ואבקות בגימור פנינה וגלוס (גלוס לעיניים בגוון חום – אפרפר הוא מוצר חובה העונה, על השפתיים ומעל עצמות הלחיים) ושכבות שקופות של גווני מאט חיוור – דורשים מומחיות טכנית באפליקציה.

הרעיון הוא להאיר מבלי להצליל. בסופו של התהליך נוצר מראה עור פורצלן ולא זוהר שזוף.

FREE PARTY

הטרנד השלישי קיבל השראה משנות ה- 70 מאווירת הפסטיבלים המאוד מאפיינת את ימי הקיץ עם תחושה של חגיגה באוויר, הרבה חופש ושמחה.

כנגד עור עירום כמעט, אנו מתנהגים אל צבע כאל משאב יקר על מנת לייצר אפקט גווני ניו אייג', מלאי תקווה, המספרים סיפור של טיול בחוף ים: אקווה, כחול מים צלול, ירוק של קצף ים, קורל וורוד צדפה, פסטל שרבט וגלידה (עם נגיעת גליטר מעליו.)

עירוב בלתי מתואם בכוונה, מיקום חופשי ללא מגבלות, הוספת אלמנט מיוחד וקבלת השונה: ירוק מנטה או ורוד ליפסטיק הממוקמים על העיניים ("גווני שפתיים על העיניים הם הביטוי הקיצי למשחקים עם תת גווני העור מן העונה שעברה" מבחינה לין דנואייה).

אין נוסחאות או כללים. אולי רק אחד: מעט מאוד קרם בסיס.

"NO MAKEUP"

טרנד הרביעי, כפי ששמתן לב, מופיע במירכאות המספרות את סיפורו של הטרנד הרווח ביותר: להיראות נטולת איפור. בכלל זה עור חשוף ועור אשר השמש נישקה, אך לעיתים רחוקות בלבד זהו עור נטול איפור באמת. המראה של האיפור בטרנד זה אמין ואמתי.

עור נקי אשר אינו מעובד מדי (קונסילר הוא המלך), גימור היברידי, פידור מינימלי, גבות מטופחות, ללא מסקרה על ריסים ישרים, היילייט שקוף, רמיזה של שמש – זוהר, מנומש או שזוף קלות, מעט ליפ קונדישינר. בחירת המוצרים מתמקדת בלחויות ופריימרים יותר מאשר באיפור עצמו.

את המוצרים של מאק ניתן להשיג בחנויות הרשת בכל חלקי הארץ.

לאתר לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.