חדש – פאיו – רטיות לעיניים למיצוק ומתיחת העור ‏- PAYOT

העיניים נחשבות לחלון אל תוך הנשמה והנפש שלנו. זהו האיזור הרגיש

יותר בפנים ולכן זקוק לטיפול ברכיבים העדינים ביותר. בנוסף, לחץ, דיאטה ונזקים סביבתיים עשויים ליצור

כהות באזור העיניים וכן, זהו האיזור הראשון שעלול להתקמט. 

ככל שתתחילו בשגרת טיפוח מוקדם יותר, כך תמנעו ככל הניתן את נזק לאיזור עיניכם. 

חברת הקוסמטיקה הצרפתית PAYOT משיקה רטיות עיניים חדשות כחלק מסדרת הטיפוח החדשה PERFORM LIFT המיועדת לטיפול במיצוק, ריפיון ומתיחת העור Payot Perfrom Lift Patch Yeux.

לדברי היצרן:

עם רטיות העיניים החדשות של PAYOT תוכלי להגיד שלום לסימני העייפות שסביב העיניים. האפקט מיידי וגם מניעתי.

מטרת הרטיות היא למנוע את צניחת העור העתידית, ובאופן מידי להחליק את קמטוטי העור סביב העיניים, להפחית נפיחויות וסימני כהות סביב העיניים.

רטיות העיניים החדשות Payot Perfrom Lift Patch Yeux מכילות תמצית אצות ים וואקומה, הבונה מחדש את המרטיצה של התאים, מגרה ייצור של סיבים אלסטים, משפרת את איכות הלכידות שלהם.חומצות היאלורוניות מקשורות ובעלת משקל מולקולרי גבוה, מתפיחות, מחליקות ומותחות את עור הפנים. חומצה היאלורונית בעלת משקל מולקולרי גבוה, המוטבעת בצורה של ליפוזום חודרת עמוק יותר ומגיעה אל לב הקמטים – (פטנט רשום).  פפטיד מחדש – פפטידים הם שרשראות קצרות של חומצות אמיניות המקושרות על ידי קשרים פפטידים. יש מגוון עצום של פפטידים שונים. הפפטיד המחדש הוא למעשה Matrixyl 3000 , מולקולה שהתקבלה באופן ביוטכנולוגי המגרה את ייצור החלבונים בעלי  אפקט מתיחה על העור.

תמצית עץ משי פרסי ועשבים אסיאתיים מותחים את העפעף העליון, מפחיתים קמטים, מפחיתים עיגולים כהים מתחת לעיניים ומפחיתים נפיחות. תמצית שיבולת שועל – מולקולה אלסטית וגמישה, מולקולה אלסטית וגמישה, חלק של סוכרים טבעיים מטוהרים שמקורם בשמן שיבולת שועל בעלי תצורה תלת מימדית עם משקל מולקולרי גבוה ויכולת להתאים באופן מושלם לאי סדרים של העור, לדבוק בו בעוצמה, ולהתפשט החוצה כדי ליצור סרט ביולוגי מלכד ומתמשך עם מאפייני מתיחה של העור.

התוצאות: העור סביב העיניים מתוח ומוצק יותר, העור נראה בהיר יותר מהשימוש הראשון, אפקט הידוק מיידי, מראה זוהר וצעיר יותר לעור.

ניתן לשימוש לפי הצורך כטיפול להעצמת הזוהר.

מעשית:

רטיות העיניים החדשות Payot Perfrom Lift Patch Yeux מגיעות במארז של 10 יחידות נפרדות,

כך שנוח מאד לשלוף כל פעם מארז בודד לטיפול בסימני העייפות והגיל באזור העדין של העיניים או לקחת כמה לנסיעות.

הנחתי את הרטיות מתחת לעיניים עד לספיגה מלאה של החומר לכ- 10 דקות ולאחר מכן הסרתי אותן ואת שאריות החומר טפחתי קלות סביב העיניים עד לספיגתו.

לאחר השימוש שמתי לב כי העור מתחת לעיניים שלי היה לח, רך וחלק, ונראה בהיר יותר ועקב כך רענן יותר. הופחתו מעט קמטוטים מתחת לעיניים למשך מספר שעות.

הנפיחות אינה דאגה עיקרית שלי, כך שאיני יכולה להעיד.

מחיר המארז של 10 רטיות לעיניים: 159 ₪.

ניתן להשיג בנקודות המכירה של PAYOT ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים ברחבי הארץ.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.