חדש – סדרת RITUALS – תחליבי רחצה לגוף – נקה 7

מותג הטואלטיקה נקה 7 ממשיך לחדש ומשיק כעת את סדרת "ריטואלס"המביאה את מיטב המסורות הקלאסיות מהעולם אל האמבט הפרטי שלכם.

תחליבי הרחצה משלבים בפורמולה מפנקת, שמנים, תמציות ומרכיבי לחות המעניקים לעור חווית ניקוי מושלמת, לחות מפנקת ורכות מתמשכת. תחליב הרחצה מטפח ומזין את העור למניעת יובש, כך שמיד לאחר הרחצה העור רך, גמיש וקטיפתי למגע, מבושם בניחוח רענן למשך שעות ארוכות.

סדרת תחליבי הרחצה RITUALS של נקה 7 כוללת 4 מוצרים:

Japan-The Ritual of Geisha

סודות היופי של נשות יפן מבוססים על מרכיבים ובישום עדינים ושיגרת טיפוח יומית מוקפדת כדי לשמור על עור חלק וקטיפתי, מואר וללא פגמים.  שגרת הטיפוח היפנית מפורסמת בעולם במספר השלבים הגדול בהן נשות יפן מקפידות כל יום לנקות, להזין ולשמור על עור הגוף והפנים.

תחליב רחצה בהשראה יפנית מועשר בתמציות פרחים ושמנים, מנקה בעדינות וביעילות ומותיר את העור עם לחות מפנקת ורכות מתמשכת. מבושם בניחוח משכר של פריחת הדובדבן, וורדים, וניל ומאסק לבן.

Sweden-The Ritual of Cold Cream

במדינות נורדיות החורף הוא ארוך, חשוך וקר מאוד. הצמחים המקומיים פיתחו יכולות מופלאות לשרוד בתנאים קשים ולהמשיך לפרוח וללבלב שוב באביב. יכולת העמידות פותחה על ידי אגירת חומרים מזינים בימים של שמש ולשמר אותם לאורך כל תקופת החורף הארוכה והקשה. אחד  מהצמחים הייחודים לארצות הקור הוא סוג של גרגירי יער שנקרא Artic berry  ממנו רוקחים קרם עשיר ("קרם קור") כדי להגן על העור מפני נזקי מזג האוויר.

תחליב רחצה בהשראה שוודית מועשר בתמציות צמחים ושמנים המזינים את העור בוויטמינים ולחות, מונעים יובש ומעניקים לעורך גמישות ורכות מתמשכת. מבושם בניחוח פיטנגו(Artic Berry)  יסמין, תפוח ירוק ועץ ארז.

Madagascar-The Ritual of Masonjoany

הנשים המלגשיות משתמשות בשורשי צמחים כדי ליצור את טקס מאסאונג'ואני (Masonjoany)  שבו נשים מגרדות את השורשים על אבן אלמוגים עם מעט מים עד לקבלת משחה. עם המשחה מציירים על הפנים את מסכת ה טבאקי (Tabaky)  כדי להגן על העור מפני קרינת השמש והחום הלוהט באי. על פי המסורת המסכה מונעת כתמים, מבהירה את העור ומעשירה אותו בוויטמינים.

תחליב רחצה בהשראת הנשים המלגשיות ממדגסקר, מועשר בתמציות צמחים ושמנים ומסייע לניקוי והזנת העור בלחות. מבושם בניחוח  אלמוגים, צמחים ירוקים ואמבר עצי.

Morocco-The Ritual of Hammam Oil Beauty

עצי הארגן האופייניים למרוקו משמשים אלפי שנים כמקור בלתי נדלה לטיפוח העור והשיער. נשות מרוקו, המאוגדות בקואופרטיב מסורתי, מפיקות את השמן על ידי כתישת האגוזים באבן רחיים ומשתמשות בו כסבון, שמפו וקרם גוף. על פי המסורת השמן היקר, עשיר בוויטמינים וחומצות אומגה, יכול לרפא נגעים בעור, למנוע יובש ולהגן על העור והשיער.

תחליב רחצה בהשראה מרוקאית מועשר בתמציות צמחים ושמנים, מסייע לניקוי עדין ולהעשרת העור בלחות. מבושם בניחוח ארגן, סיגליות ווניל.

מחיר מומלץ לצרכן: 10 ₪,  לתכולת 750 מ"ל**

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמו פארם אשר מחזיקה במותג נקה 7  אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הקמעונאים השונים. **מתבסס על מחירים בסופר פארם און ליין בתאריך 26.10.2020 כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.