חדש – סדרת מיצים סחוטים טבעיים – הסדרה האדומה – פרימור

פרימור מרחיבה את מגוון המיצים ומשיקה 3 טעמים חדשים המבוססים על פירות אדומים, תחתהשם "הסדרה האדומה".  הסדרה החדשה מונה מיץ תפוח רימון סלק ולימון, מיץ תפוח ודובדבן ומיץ תפוח וחמוציות. 

ומשיק 3 טעמים חדשים המבוססים על פירות אדומים, תחת השם "הסדרה האדומה".  הסדרה החדשה כוללת מיץ תפוח רימון סלק ולימון, מיץ תפוח ודובדבן ומיץ תפוח וחמוציות.  מדובר בסדרה פונקציונלית כחלק מהמגמה של מציאות פתרונות בריאותיים, באמצעות עולם המשקאות. המיצים ישווקו בבקבוקי 750 מ"ל וימכרו ברשתות המזון ברחבי הארץ וילוו בקמפיין פרסום המשכי עם הפרזנטורית רוני סופרסטאר.

סדרת המיצים האדומה החדשה של פרימור מבוססת על פירות אדומים הידועים בתרומתם לבריאות בהם דובדבן, חמוציות, סלק, רימון– מזונות הנחשבים לעשירים בנוגדי חמצון ומטיבים בשמירה על הבריאות. על אף חמיצות הפירות האדומים, הטעמים מפתיעים במתיקות המאוזנת שלהם. הטעמים החדשים נפלאים בשתייה וגם בערבוב עם קוקטיילים ושייקים.  הסדרה האדומה מצטרפת למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר.

לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "בשנים האחרונות זיהינו ביקוש הולך וגובר לטעמים המבוססים על פירות אדומים ושלהם מנוכסים תכונות בריאותיות מגוונות וכן שילוב של פרי וירק. הצרכן מחפש טעמים ושילובים חדשים ומעניינים עם תכונות פונקציונאליות, במיוחד לאחר תקופת הקורונה, לכן בחרנו להתמקד במיצים מבוססי פירות אדומים העשירים בערכים תזונתיים חשובים ומטיבים , יחד עם ירק המייצרים חווית טעם מפתיעה".

טעמנו את המיץ בטעם תפוח רימון סלק ולימון ומיץ בטעם תפוח ודובדבן ומאוד אהבנו. אני והבנות התחברנו יותר לטעם תפוח רימון סלק ולימון ואילו בני ובעלי התחברו יותר לטעם תפוח ודובדבן.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10 – 15 ₪ לבקבוק 750 מ"ל.

כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק.

להשיג ברשתות המזון והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.