חדש – מרכך הקסם ב- 3 דקות של פנטן – PANTENE

הבלאי האינטנסיבי של סיב השער והזדקנותו המואצת בשל תנאים

סביבתיים שונים, כמו שימוש באביזרים לעיצוב שיער (פן או מחליק), חשיפה לשמש (ותוצאה של הקרני-UV), או טיפולים כימיים כגון צביעה או החלקות ואפילו פעולות יום יומיות כמו סירוק, פוגעים בשערנו ומחלישים אותו ובכך נגלה לעינינו שיער פגום עם קצוות יבשים ומפוצלים ובעל מבנה מוחלש.

מה שנותר לנו לעשות הוא להשתמש במוצרים המשקמים את השיער כגון מרכך הקסם החדש ב- 3 דקות של פנטן.

מדובר במרכך יומי עם עוצמה של מסכה המשקם שלושה חודשים של נזקי שיער ב-3 דקות בלבד בזכות טכנולוגיית ה- PRO V הייחודית לפנטן עם פי 2 מרכיבים מרככים בהשוואה למרככי פנטן אחרים, המעניקים לשיער חלקות וברק ובה בעת מסייעים במניעת קצוות מפוצלים ושיער מקורזל ונפוח.

המרכך החדש  עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית המתפזרת באופן אחיד לאורך סיב השערה ומשחררת במהירות חומרים פעילים מיקרו-קשיחים המאתרים את אזורי השיער הטעונים תיקון. בשלב הבא, מרכיבים חדשים, לרבות היסטידין, חודרים לסיב השערה, מפחיתים מינרלים מחמצנים ומסייעים לשיער להישאר חזק מבפנים. התוצאה היא שיער רך ובוהק ללא תחושה של כבדות בשיער.

הטכנולוגיה מחוללת המהפך שבמרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן זיכתה את המוצר ב -10 פרסים יוקרתיים על חדשנות וטיפוח השיער.

מרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן מושק ב- 3 מוצרים המותאמים לצורכי שערך: לחות מוגברת(Repair & Protect), רך כמשי (Smooth & Sleek),

לשיער צבוע (Color).

מעשית:

המרכך מגיע באריזת טיובה נוחה לשימוש ולו ניחוח מעולה.

לאחר חפיפה בשמפו, מרחתי את מרכך הקסם ב- 3 דקות על שיער לח ועיסיתי אותו לכל אורך שיערי, מהמרכז לקצוות. הנחתי למרכך להיספג אל תוך שיערי במשך כ- 3 דקות. לאחר מכן שטפתי את השיער ויבשתי. שיערי נותר רך, מבריק ומריח נפלא.

מתאים לשימוש בכל חפיפה.

ניתן להשיג בסופר פארם ובשאר רשתות השיווק.

http://www.flights101.net

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.