חדש מאלפלמדיקס : OXYGENETIX – המייק-אפ הרפואי הנושם

אם אתן אחרי טיפול אסתטי כלשהו בטוח תשמחו ואם לא, עדיין תישארו מרוצות מאוד.

מי שעברה טיפולים אסתטיים בעור הפנים בין אם זה ניתוחים פלסטיים דרך לייזר מתקדם ועד תכשירי פילינג שגורמים לאדמומיות וקילוף, אינה יכולה לאפר מיידית את הפנים, על מנת להימנע מזיהומים ולאפשר לעור לנשום ולהגליד מהר ככל שניתן, ואף להירגע מהטיפול שהעור עבר מבלי לחסום את נקבוביותיו, ולכן נשים רבות אינן יכולות לצאת מביתן למשך יותר משבועיים.

מירב רופאי העור ימליצו על תקופת החלמה, בין מספר ימים לשבועות, תוך שמירה על פנים נקיות מחומרי מייק אפ, מוצרי לחות וסבונים.

לראשונה, הלהיט ההוליוודי נחת בישראל!!! 

חברת "אלפאמדיקס" משיקה בישראל  מותג ראשון בתחומו- OXYGENETIX – הכולל ליין מוצרי מייק-אפ רפואי ייחודי וקרם  לחות להשלמת הטיפול האסתטי, שניהם מבוססי פטנט משותף אחד: מדמים לעור שכבת עור נוספת שנושמת.

הפטנט פותח כמענה ישיר לנתח אוכלוסייה המגיע לטיפול אסתטי ומעוניין לצאת ממנו ככפי שהגיע, ללא רמז, ולו הקטן ביותר, על סוג הטיפול שעבר בחדרי חדרים.

OXYGENETIX מאפשרת למטופלים לצאת מטיפול אסתטי עם כיסוי מייק אפ מושלם, אשר אף נותן כיסוי מושלם, תומך ומזרז את תהליך החלמת העור ואינו מכביד על העור.

מייק-אפ רפואי המיועד לשימוש מיד לאחר הטיפול האסתטי לכיסוי אופטימלי וזירוז החלמת העור. 

המייק אפ הרפואי מבוסס על פטנט ייחודי של החברה ומכיל ג'ל אלוורה וקומפלקס של  CERAVITA – (פפטיד האחראי על זירוז חידוש התאים  ע"י העברת כמויות חמצן רבות). בפורמולה יש 8 צורות מלאות של ויטמין E הנחשב לאנטי אוקסידנט עיקרי בהגנה על העור מרדיקלים חופשיים. מינרל בשם 'סיליקה' המשמש כמרכיב בולט בתעשיית הקוסמטיקה נמצא גם הוא בפורמולת המייק אפ ונועד לספוג לחות וזיעה ובכך עוזר במניעת השתקפות האור על העור ואף משפר את מריחתו.

הפורמולה הקלילה והנושמת מאפשרת המשך החלמה וריפוי של הרקמה לאחר הטיפול, נטולת שמנים כבדים, אלכוהול או מים. כל התמיכה הרפואית הנ"ל מגיעה תוך כיסוי מלא של העור ועם זאת  מראה טבעי וטיפול בעור הרגיש והפצוע בזמן השימוש. התכשיר נבדק ונמצא כי אינו אלרגני, אינו מכיל בקטריות או יוצר רגישויות ואינו קומודוגני, ובמשך 24 שעות שנמצא על העור הוא מספק לחות תוך שימוש במרכיבי לחות טבעיים ואף מספק הגנה נרחבת של העור מפני השמש SPF25. ככל שהמייק-אפ נמצא יותר זמן על העור, העור נראה טוב יותר והכיסוי נשמר עד ששוטפים אותו (למעלה מ- 24 שעות). אידאלי להסתרת פיגמנטציה, כתמי שמש, מלזמה וכיו"ב.

המייק אפ עמיד במים, ומאפשר שהייה של כ- 90 דקות תחת המים ואף אינו מכתים את הבגדים. בעוד הפורמולה ראתה אור לראשונה בארה"ב, נערך ניסוי ובו איפרו רצי מרתון על מנת לבדוק את העמידות של הפורמולה בעור ואכן זו עמדה איתנה ויציבה על פניהם. אלו הן חלק מהסיבות שבזכותן נבחר השנה OXYGENETIX להיות איפור הבסיס של כל משתתפי טקס האוסקר האחרון.

המייק אפ מגיע במבחר של 14 גוונים שונים לשם התאמה מלאה לגוון עור המטופלת.

וזאת אני לובשת את המייק-אפ החדש:

אחרי אילו טיפולים מומלץ להשתמש במייק-אפ?

ניתן להשתמש לאחר  מכשירי לייזר כדוגמת לייזר מסוג C02 ,ניתוחי אף, הסרת שיער בלייזר,  מצבי עור בעייתי כדוגמת אקנה , רוזיצאה, פיגמנטציות שונות, שטפי דם לאחר ניתוחי פנים, שיפור צלקות, חומרי מילוי ,מזותרפיה, ניתוחי עיניים וכל סוגי הפילינג.

האם ניתן להשתמש ב- OXYGENETIX כמייק אפ יומיומי?

בהחלט כן. אמנם הוא נוצר לשם שימוש לאחר טיפולים אסתטיים וזירוז ההחלמה אך שימוש לאורך זמן מעודד עור בריא וצעיר יותר- זאת ע"י נוסחה המעודדת חידוש תאים. מדובר בתכשיר לטיפוח העור שהוא במקרה גם מייק-אפ.

בנוסף, מושקים  OXYGENETIX  ACNE CONTROL – ליין מייק אפ רפואי ייעודי לטיפול באקנה ובמצבי עור רגיש, הייעודי לטיפול במצבים של עור הסובל מאקנה פעיל, וOXYGENETIX  MOISTURIZER- קרם לחות רפואי לפנים בעל אותו פטנט של עידוד ריפוי הרקמה כמו המייק-אפ הרפואי הנו תכשיר מקדים למריחת המייק-אפ.

גודל המייק אפ -15 מ"ל – מספיק לכ- 3 חודשי שימוש.

יש למרוח שכבה דקה מאוד בטפיחות קלות.

גודל הקרם – 30 מ"ל

עלות לצרכן: החל מ 550 שקל במרפאות האסתטיקה ברחבי הארץ.

לבירור אודות קליניקה הקרובה למקום מגוריך: חברת אלפאמדיקס – 03-7589090 או באתר כאן 

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.