חדש מאדויל-אדויל פורטה לטיפול יעיל ומהיר בכאבים+טיפים למניעה!

בקיץ, כאבי ראש הם בעיה משמעותית הפוגעת בלא מעט אנשים. החום והפעילויות עלולים לייצר לא מעט כאבי ראש. להלן הסיבות המרכזיות לכאבי ראש בקיץ ומה מומלץ לעשות על מנת למנוע ולטפל בהם, באדיבות אדויל, משכך ביעילות ובמהירות מגוון רחב של כאבים.

  • התייבשות – היא הסיבה המרכזית ביותר לכאב ראש במהלך עונת הקיץ. הדרך הבטוחה להימנע מכאב הראש הזה היא שתיית מים, בייחוד כאשר מבצעים פעילות. על כן גם כאשר כאב הראש מתחיל מומלץ כטיפול ראשון לשתות והרבה. מומלץ לשתות מים, אך ניתן לשתות גם משקאות איזוטוניים.

לרוב, שתיה מרובה בתחילתו של כאב ראש תסייע בעצירתו, אך אם לא הורגשה הקלה
כ-15 דקות לאחר השתייה מומלץ לקחת משכך כאבים ללא מרשם כגון אדויל.
אחת הטעויות הנפוצות היא לא לטפל בכאב הראש מספיק מוקדם. טיפול מוקדם באמצעות שתיה מרובה ומשכך כאבים ללא מרשם עשויה למנוע את הצורך בטיפולים משמעותיים יותר בהמשך. אם למרות הטיפול אין הטבה מומלץ להתייעץ עם מטפל רפואי מוסמך.

  • השמש – לא רק חום השמש עלול לגרום לכאב ראש, אלא גם האור החזק שמופץ על ידה בקיץ. האור הזה עלול להוות זרז לכאבי ראש. חבישת כובע ומשקפי שמש יכולה לסייע במיתון עוצמת האור בעיניים ולסייע במניעת כאבי ראש.
  • שינה – מחסור בשינה עלול להוות גורם משמעותי אצל רבים לכאבי ראש, גם אצל ילדים.

לאחר לילה ללא שינה או לילה קצר עלול להיווצר כאב ראש. כאשר מדובר בילדים תנומה בעת כאב הראש תוכל לסייע ולהעלים את הכאב. אצל מבוגרים לרוב ההפרעות בשינה נובעות מסטרס, ושינה לבדה עלולה להחמיר את התופעה. על כן מומלץ לפני השינה לשתות הרבה ואם הכאב חזק מומלץ גם ליטול תרופה נגד כאבים ואז ללכת לישון.
למניעת כאבי ראש מסוג זה מומלץ לשמור על לוחות זמנים, לרבות זמן שינה, גם בתקופת חופשה. גם פעילות גופנית תסייע למנוע כאבי ראש.

  • על האש – גם פיקניקים וצליית בשרים על האש, שנפוצה ביותר בקיץ, עלולה לגרום לכאבי ראש. זאת מכיוון שהמזונות שאנו צולים על האש מכילים רכיבים העלולים לגרום לכאב ראש. במזונות כגון נקניקיות, לימונדה, גבינות בשלות, שוקולד ואלכוהול יש רכיבים שעלולים להוות טריגר לכאבי ראש ועל כן מומלץ לשים לב לכמות הנצרכת. בכל מקרה, גם לבריאות וגם להימנעות מכאב הראש נסו לאכול יותר ירקות פירות ולשתות מים.
  • שינויי לחץ האוויר – בקיץ ובחופשות אנחנו נוטים לטייל הרבה גם בארץ וגם בעולם, טיסות, הרים ומורדות וכו' עלולים להשפיע על הלחץ הברומטרי סביבנו ושינוי הלחץ עלול לגרום לכאבי ראש ומיגרנות.
  • שינויים הורמונאליים – כן, גם הם עלולים להוות טריגר לכאב ראש, בייחוד ירידה ברמות האסטרוגן לפני המחזור, ובעיקר בנשים הקרובות לגיל המעבר. במקרים כאלה יש מגוון טיפולים ומומלץ להיוועץ ברופא.
  • מתי לפנות לרופא – אם כאב הראש הוא חזק במיוחד, אם הוא מופיע בפתאומיות. כמו כן אם כאב הראש מלווה בחום, תחושת קשיון בעורף, שיתוק כלשהו, פגיעה בדיבור או חוסר התמצאות. בכל המקרים הללו מומלץ לפנות לסיוע רפואי מיידי.

אדויל פורטה החדש מיועד לטיפול יעיל ומהיר בכאבים כגון כאבי ראש, גב, שיניים, מפרקים וכאבים מלווים בחום, הוכח מחקרית כמעביר את הכאב תוך כ- 10 דקות ופעיל לאורך זמן – עד 8 שעות ללא כאבים. כמו כן, אדויל פורטה נוגד דלקות שאינו סטרואידלי.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.