חדש – ד"ר פישר – Dr. Fischer – אמול נטורל שמן רחצה טיפולי לתינוק

יובש עור הינה תופעה הנפוצה בקרב תינוקות בעיקר במהלך שנת

חייהם הראשונה, לעיתים כתוצאה מהלידה ולעיתים כתוצאה משינויי אקלים ומזג האוויר. עונת החורף המאופיינת בקור ורוחות הגורמים ליובש בעור. אמצעי החימום שבבית המורידים את רמת הלחות באוויר ומגבירים את היובש. תופעת יובש העור היא גם נחלתם של המבוגרים מסיבות שונות כגון – נטייה תורשתית ו/או שימוש בסוגי סבון הפוגעים בשכבת השומן הטבעית שעל פני העור.

ד"ר פישר משיקה בימים אלו בבלעדיות את אמול נטורל.

תמונה:

מדובר בשמן רחצה טיפולי, המגיע בבקבוק עם פיית משאבה להוצאה נוחה של השמן באמצעות לחיצה. אמול נטורל בעל פורמולה חדשנית ומתקדמת מסוגה, המכילה הרכב ייחודי של שמנים טבעיים לטיפול אפקטיבי והקלה מידית של תופעות יובש העור. שמן הרחצה נמהל באופן אופטימלי במי האמבט, עוטף את עור התינוק בזמן הרחצה, מנקה בעדינות ומותיר או העור רך ונעים למגע.

מה שטוב לתינוקות, טוב גם למבוגרים, כך שכל אחד שלו בעיית יובש בעור ימצא את הטיפול המתבקש.

אמול נטורל מכיל קומפלקס שמנים טבעי וייחודי, לריכוך, הזנה והרגעת העור – שמן זית התורם להזנת והרגעת העור הידוע כבעל תכונות אנטי דלקתיות, שמן שקדים ושמן כותנה התורמים לריכוך ושמירה על לחות העור, וכן וויטמין E המסייע להגנה מפני רדיקלים חופשיים.

אמול נטורל הינו היפואלרגני ועבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמתו לעור עדין ורגיש, ללא שמן בוטנים או שמן סויה, אינו מכיל חומרים משמרים ובהם פראבנים, ללא SLS, ללא SLES, ללא בושם סינטטי וללא צבע. 

אמול נטורל 200 מ"ל –34.90-39.90 ₪
אמול נטורל 500 מ"ל –59.9-74.90 ₪

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת, בחנויות למוצרי תינוקות ובחנויות המובחרות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.