ויטמין B12 מבית סולגאר – היחיד שיעילותו הוכחה מחקרית !

ויטמין B12 הינו אחד מהוויטמינים החשובים ביותר בקבוצת ויטמיני B. הוא חיוני לקיומם התקין והשוטף של תהליכים ביוכימיים בגוף. חסר בוויטמין B12 נחשב לאחד מהחסרים הנפוצים ביותר באוכלוסייה ויש לו השלכות ישירות על התפקוד היומיומי ועל בריאות הגוף והמוח. סקרים מראים על מחסור בכ 15% מהגברים ובכ 30% מהנשים!

תפקידי המפתח של B12 חיוני ליצירת כדוריות דם אדומות ולמניעת אנמיה, חיוני לתהליך חילוף החומרים של חלבונים, שומנים ופחמימות, מעלה את רמת האנרגיה בגוף ומשפר את פעילות המוח ומערכת העצבים, חיוני לבניית החומר הגנטי בגרעין התא. חסר גורם להצטברות הומוציסטאין, מטבוליט רעיל המשפיע לרעה על בריאות הלב וכלי הדם, גורם לבלבול, לדמנציה, עייפות ותשישות.

למי מיועד ויטמין B12?
לסובלים מקשיי ספיגה ועיכול של רכיבי תזונה, למטופלים בתרופות לסוכרת ולמניעת חומציות בקיבה, לצמחונים, טבעוניים ואנשים שתזונתם דלה במוצרים מן החי, לנוטלות גלולות למניעת היריון, לבני 55 ומעלה, לסובלים מאנמיה על רקע של חסר בוויטמין B12, לנשים בגיל הפוריות המעוניינות להרות, לשיפור הזיכרון והיכולת הקוגניטיבית, לסובלים מאפטות חוזרות.

עייפות, תשישות, דכדוך, חולשה, אלו סימנים ראשונים למחסור בוויטמין B12, ויש לכך השלכות ישירות על התפקוד היומיומי ועל בריאות הגוף והמוח.

סולגאר מציגה ויטמין  1,000B12  מק"ג, היחיד שיעילותו הוכחה מחקרית!

במחקר שנערך במרכז הרפואי בילינסון ופורסם בכתב העת המדעי Lancet, הוכח כי נטילת 1,000 מק"ג של B12 מבית סולגאר הינו הטיפול היעיל, נגיש ונוח להשלמת מאגרים של B12 בגוף, המחקר קבע כי B12 של סולגאר מהווה חלופה יעילה לטיפול המקובל בזריקות. נטילה נוחה ובטוחה לשימוש ללא חשש של תופעות לוואי.

אופן השימוש: טבליה אחת מתחת ללשון פעם ביום.

מחיר מומלץ לצרכן: 93.70 שקלים לאריזה של 100 טבליות למציצה

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.