השקת פופ אפ של המעצבת וגורו הלייף סטייל קרן שביט בבית הנסן בירושלים

קרן שביט, מעצבת האופנה וגורו הלייף סטייל, ממשיכה במסורת

מסעות הקיץ שלה ברחבי הארץ, ותגיע ל-4 ימים בלבד שלישי-שישי 16-19 ליולי לבית האנסן בירושלים שם היא אוצרת פופ אפ מלהיב שיכלול אופנה אביזרים ופריטי עיצוב.

החלל שנבחר לאירוע הוא עליית הגג בבית הנסן המרשים, בית המצורעים הישן משכונת טלביה ששופץ והפך לבית תרבות ייחודי, המושך אלין קהל שוחרים רב. בתוך עליית הגג של המבנה תוקם חנות קייצית ים-תיכונית, שתכלול את קולקציית הקפסולה החדשה של שביט תחת השם "JAFFA OASIS", המאופיינת בשמלות וגלביות מבדי כותנה איכותיים וקלי משקל (שמלה שוקלת כ-100 גר' בלבד!). הבדים מודפסים בעבודת יד לאחר שעוצבו מציוריה ודמיונה המפותח של שביט, בפלטת גוונים רחבה. השמלות והגלביות במגוון רחב ונדיב של מידות 34-52. לצידן מוצע גם ליין חולצות טי לנשים וגברים בהדפסים מקוריים.

קרן הרכיבה מלקט מעצבות ישראליות טובות ומבטיחות שיציגו את עבודתן בחנות  הפופ אפ.

בנוסף, תביא איתה שביט מארמון הלייף סטייל היפואי שלה בשוק הפשפשים הרבה סלים עם אוספים אישיים של חפצים, אביזרים ותכשיטים, ביניהם תמצאו גם מחרוזות בעיצובה של מיכל ינקו – אמנית ומעצבת חיפאית ואביזרים משלימים לקיץ ולחופשה – סלים, מגבות ים, תיקי קש, סבונים וניחוחות של סטודיו מעפילים. ולהשלמת הלוק – סנדלי saltwater האגדיים יחכו לכן גם בצבעים והעיצובים הקלאסיים והאהובים וגם בדגמים חדשים ומרגשים לצד קבקבי עץ השבדים קלוגס.

שעות פתיחה:

ג'-ד': 10:00 – 18:00,

ה': 10:00 – 21:00,

ו': 9:00 – 14:00.

כתובת: בית הנסן, רח' גדליהו אלון 14, ירושלים.

איך מגיעים?

בירושלים: קווי תחבורה ציבורית 13, 18.

חפשו בוויז: בית הנסן.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.