הלהיט החדש – Smooshy Mushy – דמויות רכות מטריפות של פלפוט

חנוכה מתקרב ואחד ממנהגי החג, מלבד הסופגניות, הדלקת החנוכיות

והסביבונים, הוא מעות חנוכה, שבשנים האחרונות התחלפו למתנה במקום כסף או מטבעות שוקולד.

לקראת חנוכה משיקים בחברת 'פלפוט' את הלהיט החדש בשוק הצעצועים: Smooshy Mushy – דמויות רכות שיטריפו את ילדיכם.

מדובר בליין של דמויות רכות הכוללות אוספים של חיות מחמד שונות, לפי נושאים, פריטי מזון ואביזרים עבורן והכל ריחני ומבושם.  סמושי, מבית REDWOOD האמריקאי, הוא אחד ממותגי האיסוף הנמכרים ביותר בעולם שהפך במהירות שיא ללהיט בארצות הברית, אסיה ואירופה ועכשיו מגיע לראשונה לישראל.

הסמושים הן דמויות רכות שניתן למעוך אותן וללחוץ עליהן, וכשעוזבים הן חוזרות מיד לצורתן המקורית באופן מהפנט. דמויות הבסטיז והסמושי שואבות את השראתן מעולם האוכל והקינוחים, הופכות למחזיק מפתחות מדליק ומגיעות בריחות מתוקים ש"בא רק לאכול אותן". הן מגיעות באריזות הפתעה מיוחדות המכילות דמויות חיות כגון יוניקורן, חתלתול, דב קואלה ועוד. יחד עם דמות החיה מגיעה הפתעה נוספת – דמות "בסטיז", המתכתבת עם הסמושי שבאריזה.  

הסמושי מגיעים בדמויות בנפרד, או במארז מיוחד ובו פריטים בלעדיים. המארז מגיע בקופסת בנטו, קופסת אוכל יפנית ובו מדבקות, תגי שם וכן דמויות סמושי ייחודיות אך ורק למארז זה, שהופכים את החוויה למושלמת.

מחירים: 14.90-89 ₪

את סמושי מושי ושאר מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר החדש פלפוט אונליין כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.