גלו מה יגן על עיניכם – ERROCA – Polaroid

קרני השמש מסוכנים החל מ- 10 בבוקר ועד 16 אחרי הצהריים, אך בין היתר הם

מסנוורים בזמן נהיגה בשעות הבוקר או לפנות ערב גם כשמרכיבים משקפי שמש, אלא אם המשקפיים כוללות עדשות מקוטבות, ש'חותכות' את גלי האור ובכך מאפשרות לעיניים ראייה חדה וצלולה עם צבעים עשירים, בהירות גבוהה ושדה ראייה עמוק יותר. במילה אחת: Polaroid.

רבים מאתנו בוחרים משקפי שמש על-פי המותג והעיצוב האופנתי ולא מקפידים על איכות העדשות. אלא שלעתים רבות, אנו נאלצים להסיט את מבטנו מפאת סינוור של קרני השמש. 

לבעיית הסינוור יש מענה כבר כ-75 שנה – 'עדשות מקוטבות' (Polarize), הנמצאות במצלמות ובמסכי מחשב. במשקפי השמש הן פועלות כמו תריס: הן חוסמות את האור האופקי ומעבירות אותו במקטעים מאונכים. כך, הן מונעות את כיווץ האישונים שגורם לעייפות העיניים ולמתיחות, ומסייעות לעיניים לפענח את שהן רואות. לבוהק יש גם השפעה מצטברת: בעיות ראייה בנהיגה לילית, נגרמות לא רק מהקושי לראות בלילה, אלא גם מהשפעה מאוחרת של החשיפה לבוהק בשעות היום.

בזכות המבנה הייחודי של העדשות המקוטבות, שפותחו לראשונה בחברת Polaroid האמריקנית, מותג משקפי השמש המוביל בתחום זה בעולם. עדשת פולארויד מורכבת מתשע שכבות, כאשר אלמנט הליבה של מבנה העדשה הוא מסנן קיטוב הממוקם במרכזה – וכך הוא גם מוגן לחלוטין מחום – בעוד שבשני צידיו קבועים סופגי קרינת UV החוסמים את קרני ה-UVA, UVB וה-UVC המזיקות. בנוסף, בזכות עיצובן בטכנולוגיה מיוחדת למבנה שהופך דק בקצוות, העדשות עמידות לשברים כך שבמצב של תאונה, הסיכוי שהן יישברו ויפצעו את העיניים הוא אפסי.

משקפי השמש עם העדשות המקוטבות מבטיחים ראייה חדה וצלולה, צבעוניות עשירה, בהירות גבוהה ושדה ראייה עמוק יותר, ובעיקר חווית ראייה נוחה ורגועה.

עם משקפי שמש Polaroid שלי אני נהנית מנהיגה בטיחותית. הן מתפיסת עומק ומרחב מדויקת, והן מזיהוי צבע ותנועה טובים יותר ומהרבה פחות סינוור, שטחים מתים והפתעות בכביש. במהלך הנהיגה חוזר בוהק רב מלוח-המחוונים, מכסה המנוע והכביש, אך העדשות המקוטבות של המותג Polaroid  מונעות אותו לגמרי והופכות את קרני האור לחלשות ונעימות.

בתמונה אני עם משקפי שמש פולארויד ההורסים שלי, בהם התחדשתי לפני מספר ימים ברשת אירוקה.

משקפיים עם עדשות מקוטבות הם כיום פריט חובה לגולש סקי, רוכב אופניים, נהג מרוצים, חובב ספורט ימי ולכל מי שיוצא לפעילות המצריכה ראייה ברורה. במהלך טיול בטבע, עדשות מקוטבות יודעות לסנן את האובך ולהעמיק שדות ראייה וצבע גם בתנאי מזג אוויר קשים; ולא כל שכן בשלג, בו הנזק בסינוור לעיניים הוא כפול.

גם בתי האופנה הגדולים בעולם וביניהם: גוצ'י, פראדה, דולצה גבאנה, סלין ואחרים החלו לשווק משקפי שמש עם עדשות פולארויד – מה שמבטיח לכל אחד ואחת מכם גם עיצוב אופנתי וטרנדי וגם עדשות שיגנו על עיניכם.

להשיג בסניפי רשת אירוקה ברחבי הארץ.

לסניף הקרוב לביתכם לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.