בקבוק אוונט נטורל עם ידיות – Natural trainer מבית PHILIPS AVENT

מיומנויות אכילה תלויות בהתפתחות הכללית אך גם בלימוד מתוך התנסות וסקרנות של התינוק.

בתור אמא אחראית רציתי לתת לילדי את הטוב ביותר מיום היוולדם ולכן הנקתי אותם כל אחד לפי קצב התפתחות שלו. לאחר מכן הגיע שלב לא פחות חשוב מעבר מיניקה לאכילה עצמאית, התורמת רבות מבחינה התפתחותית מכיוון שדורשת מהפעוטים להפעיל שרירי פה שונים תוך הפעלת קואורדינציה בין היד לפה ושליטה באחיזת הכפית או הכוס.

על מנת לסייע בשלב המעבר לאכילה ולשתייה עצמאית, משיקה פיליפס אוונט את ה- Natural trainer, שהיא כוס שתייה בעלת הפטמה הייחודית של בקבוק אוונט נטורל וידיות אחיזה המותאמות במיוחד לכפות ידיו הזעירות של התינוק.

לבקבוק Natural trainer החדש של אוונט נטורל, ידיות אחיזה עם ציפוי סיליקון רך ונעים למגע המאפשרות אחיזה קלה של כף יד קטנה ומתוכננות למניעת החלקה מהיד. בנוסף לשימוש ב- Natural trainer, הידיות ניתנות לשימוש עם כל הבקבוקים מסדרת נטורל.

הפטמה היא פטמת 'נטורל' הנמצאת בשימוש בכל הבקבוקים מסדרת אוונט נטורל. פטמה זו עשויה סיליקון ומעוצבת במבנה דמוי השד האימהי, ועל כן מעניקה לתינוק את חווית ההאכלה הקרובה ביותר להנקה. פטמת 'נטורל' מעוצבת במבנה "עלי כותרת" בחלקה בפנימי, להגברת הגמישות ולמניעת קריסת הפטמה, כך שהתינוק ייהנה מהאכלה רציפה ללא נזילות וללא בליעת אוויר. כמו כן, פטמות אלה מצויידות בשסתומים מובנים מוכחים קלינית למניעת גזים, המסייעים להכניס את האוויר לבקבוק במקום לבטנו של התינוק.

סדרת בקבוקי אוונט נטורל עשויה מפוליפרופילן, הנחשב למתקדם ולבטוח ביותר לשימוש בבקבוקים לתינוקות. פוליפרופילן אינו מכיל ביספינול BPA) A) ומשמש כסטנדרט עולמי בתחום מוצרי התינוקות בכלל ובקבוקי האכלה בפרט.

Natural trainer נמכר בצירוף פטמה בעלת 3 חורים לזרימה בינונית, המותאמת לגיל 4 חודשים ואילך. ניתן להחליף את הפטמה במגוון פטמות נטורל בקצבי זרימה משתנים, לפי השלב ההתפתחותי של הפעוט.

כל חלקי הבקבוק כולל הידיות והפטמה בטוחים לשטיפה במדיח כלים.

מחיר מומלץ לצרכן 59.9 ₪.

להשיג ברשת שילב, רשת מוצצים וחנויות התינוקות המובחרות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.