בושם החדש לאישה OLYMPEA מבית PACO RABANNE

נשים אוהבות שמין החזק מחזר אחריהן, הן רוצות להיראות ולהרגיש חושניות וסקסיות.

ומה יותר טוב יעשה את העבודה מבושם טוב?!

כידוע לכן מהפוסטים שלי, אני חובבת מושבעת של בשמים ותמצאו באוסף שלי לא מעט.

פאקו ראבן משיק בימים אלו ניחוח נשי חדש תחת השם המיתולוגי Olympéa בהשראת הלך רוח, תחרות ונצחון אתלטיים.

התפיסה מבוססת על הרעיונות של קליאופטרה מודרנית ומעוררת כוח, דינמיות וכיבושים.

הבושם Olympéa החדש הינו הרפתקה לחוש הריח. בצומת בין חושניות של תווי וניל מלוח (חידוש בכלל הבשמים) והרעננות של תווים פרחוניים. רעננות אוריינטליות באמצעות מנדרינה ירוקה המעוררת את החושים. מקבלת דחיפה על ידי פרחים כמו לילי ויסמין הגדלה במין. מפתה, אמיץ וטבעי לחלוטין. תוו הווניל המלוח חושני וזוהר מעניק מגנט ממכר. הניחוח העוצמתי והאיזון המיוחד של התווים מעניקים חותמת אמיתית של פאקו רבאן.

תמצית הבושם הינה מעטפה בבקבוק יוקרתי, מבטא את החושניות החזקה והטבע המיוחד.

דרך הזכוכית השקופה, ניתן לראות את הפגיון, מפוסל מהפקק בחתיכה אחת. מציג עיצוב נשי מאוד ודרך מדויקת להבנת הבושם, תשומת לב אלגנטית לבישום עלית של המאה ה-20.

להדגשת הפורמולה המקורית של ה-e.d.p (או דה פרפיום) ולהענקת לבושם עוד יותר אינטנסיביות, שולבו יחד אלמנטים יוקרתיים: יסמין, עבור הפן הפרחוני ווניל לתוספת טהורה וחמה. 

הבקבוק נוצר על ידי מארק אנג', מעצב שמקורו ברומא. כל יצירה שלו נעה בחופשיות בבלבול בין מציאות ודמיון. פרדוקס במצב הטהור ביותר שלו.

הבושם החדש Olympéa משקף אותה הגישה בשילוב אמיץ של קודים עתיקים עם אסתטיקה מודרנית במיוחד. הפעם, העיצוב אינו בעל השראה ישירות מחפץ אך משקף סימבולים חזקים. עיגול מושלם, בדומה לקמעות הקדושים ופסלים אלוהיים. בשילוב כתר מתכת. לאורך, הטבעת מעניקה תחושת ניצחון. לרוחב, החתימה מביאה לתודעה את סמל כנפי היוונים.

ניקה (Nike), שבמיתולוגיה היוונית היה אל שסימל ניצחון, על פני כל היבשת. משמעות קלאסית ואומנות מודרנית משתלבים יחד באיזון ובאומץ.

לסיכום:

אם את אוהבת בושם עוצמתי, חושני, בעל נוכחות, שיותיר שובל אחרייך ויסחרר את הגבר שלך-הבושם הזה בדיוק בשבילך.

לאחר שלבשתי את הבושם קיבלתי המון מחמאות. חייבת לציין שהניחוח נשאר לשעות מרובות ואף נדבק לסדין ולבגד, ככה שגם גבר שלי נהנה מניחוח מסחרר והמפתה.

מחירים:

50 מ"ל – 299 ₪ e.d.p

80 מ"ל – 389 ₪ e.d.p

להשיג ברשתות הפארם

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.