אירוע השקה – VERSUS POP UP STORE‏ מבית VERSACE!

לפני מספר ימים הוזמנתי לאירוע השקה של חנות פופ אפ ראשונה בישראל למותג אופנת הקונטמפוררי VERSUS מבית VERSACE האיטלקי, שהתקיים במתחם פקטורי 54 בקניון רמת אביב, בו מתארחת חנות פופ אפ החדשה ומשתרעת על פני כ-80 מ"ר. 

עיצוב המקום נעשה בתיאום מלא עם קונספט חנויות הפופ של ורסוס שצצו ברחבי העולם בעונות האחרונות, בין היתר בסאקס פיפת' אווניו במנהטן, סלפרידג'ס בלונדון ובחנויות ורסצ'ה מרכזיות, לרבות לונדון, איטליה וניו יורק. בהתאם לשעון הקולקציות העולמי, בחנות הפופ אפ החדשה בתל אביב תיחשף ותימכר קולקציית חורף 2014-15 של המותג, לנשים ולגברים.

המותג ורסוס, שנודע בסגנון פרובוקטיבי ומתגרה ונמכר בלעדית על ידי פקטורי 54 זו העונה השנייה, זוכה בשנתיים האחרונות לעדנה מחודשת. הוא החל את דרכו בשנת 1989 כמותג משני לורסצ'ה, אך מה שהיה בתחילה כמתנה של ג'יאני ורסצ'ה לאחותו דונטלה נעשה עם השנים לאחד הסממנים המזוהים עם שנות התשעים של המאה הקודמת. לאחר שנסגר בשנת 2005, הוא הושק מחדש כפרויקט אופנה נועז, המצליב את ערכי הבית החושניים עם גישה מרדנית. ואכן, בקולקציות האחרונות לקחו חלק מעצבים ואושיות אופנה חתרניים, לרבות JW אנדרסון, כריסטופר קיין או הזמרת MIA. 

השמלות הצמודות, המחשופים העמוקים ונגיעות הזהב המתגרות, יחד עם קו אביזרים מפותח, נעשו לסנסציה. ידועניות כאלכסה צ'אנג, שריל קול ולייטון מייסטר מופיעות בעיצוביו תדיר, הן באירועים ציבוריים והן על שערי מגזינים מובילים.

בצעד זה מצטרפת חנות הפופ אפ לפרויקטים נוספים של קבוצת פקטורי 54, שמטרתם לסמן ולהביא את הקולות החדשניים בעולם האופנה העכשווית, בין היתר חנות פופ אפ למותג הצעיר Marc By Marc Jacobs שנחנכה בשנה החולפת בקניון רמת אביב.

הקולקציה לחורף 2014-15:

ארבעה סיפורים מתמזגים בקולקציית החורף החדשה של ורסוס, ומבטאים את המוזה הגברית והנשית של המותג, שהן תמיד פרועות, לוהטות ועתירות סקס אפיל ורוק אנ' רול. הפריטים בקולקציה עוצבו כך שיהיה אפשר לערבב אותם ללא סוף.

מצד אחד, בולטים בקולקציה עיצובים ספורטיביים ואתלטיים, הפוזלים לאופנת הרחוב, כמו מעילי ניילון או סוויטשירטים; מנגד, באים בה לידי ביטוי מסורות חייטות המתכתבות עם שנות ה-60 ועם תנועות מרד הנעורים, לרבות חליפות צרות ומעילים הדוקים בצבעים קודרים. פריטי העור והג'ינס, מאבני היסוד של ורסוס, משלימים את ההיצע החורפי.

טווח מחירים:

נשים:               

                                            

שמלות: 1,790-4,490 ₪  

מכנסיים: 1,590-4,490 ₪            

           

ג'קטים: 4,790-5,990 ₪                        

תיקים: 1,690-2,790 ₪     

פריטים שאהבתי של מותגים שונים כגון VALENTINO ועוד..:

.

מה לבשתי?

שמלה של רנואר, נעליים פלייפוט, שרשרת של קסטרו, עגילים ותיק – יבוא מחו"ל, שעון שבלול.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.