אטרקציות בחינם ובתשלום קיץ 2022 למשפחות וילדים – summer 2022

ריכזתי לכם אירועים ואטרקציות בחינם ובתשלום ברחבי הארץ לחופש הגדול יולי-אוגוסט 2022.

הקרנת סרטים מול הים, הצגות תיאטרון ועוד – הכניסה חופשית.

איפה : קניון עיר ימים, נתניה

מי מה מו: מדי יום ראשון ב-20:00 יוקרן סרטי קולנוע שוברי קופות בחינם בפארק פתוח, על פופים ומחצלות. בין הסרטים שיוקרנו: "ריה והדרקון האחרון", "ספייס ג'אם: אגדה חדשה", "טום וג'רי: הסרט", "נשמה", "קדימה" ועוד. ממשיכים להצגות תיאטרון בימי שני עם הצגה מתחלפת של הסיפורים המוכרים בשעה 17:30, ביניהן: הרפתקת הדג הקטן בים הגדול, מר זוטא, בת הים הקטנה והפיל הצבעוני. הילדים היצירתיים יוכלו גם ליהנות מדי רביעי מסדנאות "עשה זאת בעצמך" וליצור תרבות מזווית אחרת.

כמה: כניסה חופשית.  

לפרטים נוספים לחצו כאן

צפת יחגגו הקיץ בשני פסטיבלי ענק בכניסה חופשית לקהל הרחב

בעיריית צפת הכריזו השבוע על שני פסטיבלי ענק שיתקיימו בחודשי הקיץ:
ביולי -"פסטיבל הלאדינו" ובאוגוסט- "פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי"

ייפתח באוגוסט (9-11.8) פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי בצפת, בהשתתפות עשרות אמנים והרכבים בולטים, ביניהם גם בניה ברבי, עקיבא, נתן גושן, אמיר דדון, תיסלם, עידן חביב ועוד רשימה ארוכה של אמנים שיופיעו ב-6 במות שונות. שני הפסטיבלים יתקיימו במיתוג אירועי הקיץ של צפת "קיץ-צפתי"ותחת הכותרת "ששת ימי הפליאה" המסמלים את החיבור המיוחד של שלושת ימי פסטיבל הלאדינו בתחילת חודש יולי ושלושת ימי פסטיבל הכליזמרים בתחילת חודש אוגוסט, חיבור בין מזרח למערב ומסורת של שילוב אמנים בולטים מהמוסיקה הישראלית 'הרחבה' לצד אמנים ממוסיקת הלאדינו, הכליזמר והנשמה היהודית, היוצרים  יחדיו שילוב מיוחד וחוצה מגזרים לכל הקהלים. הכניסה חופשית! 

קרית אתא קניון שער הצפון פעילויות חינם

שם האירוע :מקייטנה לקייטנה – רק בחינם: מתחם גיימינג, מתנפחים, הצגות תיאטרליות, סדנאות קיץ ועוד

י מה מו: בימי ראשון יתקיימו סדנת ניפוח בלונים לילדים היצירתיים וסדנאות ריקודי ג'סט דאנס והולה הופ לאלה שאוהבים לזוז. כדי להצטנן מהחום, תיערך גם סדנת הכנת ארטיקים שירעננו את הילדים לאחר כל הפעילויות. בכל יום שני תתקיים הצגה תיאטרלית מתחלפת ימי שלישי יעניקו לילדים המוזיקליים הזדמנות ללמוד תיפוף אפריקאי, תיפוף על הבטן ולנגן בלופר כמו נטע ברזילאי. חובבי האתגרים יוכלו ללמוד ג'אגלינג ולשפר את הקואורדינציה שלהם. ימי רביעי יכניסו את הילדים לאווירה הקיצית עם סדנאות יצירה של תיקי ים וכובעי מצחייה שיכינו את הילדים לכל בילוי בשמש ועוד. בימי חמישי ולאורך כל השבוע, יוצבו מתחם מתנפחים לקטנטנים ומתחם גיימינג לפלייסטיישן לגדולים יותר. 

כמה: הכניסה חופשית, קניון שער הצפון דרך חיפה 30, קרית אתא

לפרטים נוספים לחצו כאן

מתחם השלג בעופר- הקניון הגדול בפתח תקווה

אטרקציית שלג לכל המשפחה בחודשי הקיץ! מתחם המעוצב כאיגלו תחת כיפת השמיים, יורכב משתי כיפות קונסטרוקציה שהובאו לארץ במיוחד, וממכונות ייצור שלג . באחת יוקרן סרט קצר, בכיכובם של כוכבי הילדים אודי ואביעד, שיעסוק בתהליך היווצרותו של השלג ובמשמעות האקולוגית של השלג לעולמנו. בסיום הסרט, יעברו המבקרים לכיפה השניה, המתנשאת לגובה של 6 מטרים, שם ייהנו מאטרקציות חורפיות: משחק מודרך בבניית ואבזור איש שלג, איגלו ועוד יחד עם מגוון אביזרים למשחק חופשי ומלחמות שלג

הביקור במתחם מוגבל לכ- 45 דק' ומספר המשתתפים בכל סבב הוא 100 מבקרים על מנת לאפשר הנאה מלאה משלג טרי ולהימנע מצפיפות. הטמפרטורה תעמוד על כ- 10-12 מעלות והמשתתפים מתבקשים להצטייד במכנסיים ארוכים, כפפות ונעליים סגורות. אין צורך בציוד תרמי אך מומלץ להצטייד בבגדי החלפה ובשכבה עליונה נוספת.

גילים: 3 ומעלה

לפרטים נוספים לחצו כאן

עולם המים ארנה הרצליה

מתחם חוויתי תת ימי המשתרע על כ 2000 מ"ר,בנושא העולם התת ימי המתחם משלב חווית לימוד  ומגוון פעילויות לכל המשפחה. בעולם המים תמצאו מידע חוויתי ועובדות על החיים מתחת לפני הים, עמדות משחקי Xbox תעתועי ראיה, עמדות צילום, פינות יצירה מחומרים ממוחזרים, מתחם VR המדמה צלילה חופשית במעמקים ועוד!

גילים: 2-10

לפרטים נוספים לחצו כאן

וויפארק היכל טוטו חולון

מרכז מתקני האקסטרים wipeout ומתנפחי ענק חוזר גדול יותר, חדשני יותר וחוויתי הרבה יותר. 2000 מטר של מתקני ענק מכל הסוגים ולכל הגילאים, החל מג'ימבורי המיועד לבני שנתיים ועד להורים שרוצים לקפוץ לצד הילדים. במתחם דוכני אוכל, מתחם יצירה וצביעה לכל המשפחה, פאנזון לגו ענק עם כל מותגי לגו האהובים בהרכבה פריסטייל, מתחם XBOX עם משחקים לכל הגילאים ופינות מנוחה מרווחות.

גילים: 3-12

מבצעים החל מ29 ₪ לכרטיס בוועדי העובדים השונים ובחברות האשראי

לפרטים נוספים לחצו כאן

פארק השעשועים Magic Kass חונך  לקראת החופש הגדול מתקנים חדשים –  פיראטוס וספיידר-מעלה אדומים

Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, יציע בחודשים יולי – אוגוסט בילוי ללא הגבלה בכל מתקני האקסטרים החדשניים שבפארק, בהם Looper, Sky Tower, Air Race וה-Discovery 360 לצד בראשית, רכבת הרים חיצונית בגובה של למעלה מ-20 מטר, הממוקמת על גג המבנה, זאת בנוסף למשחקי ארקייד, חדרי גיימינג וג'ימבורי.

בימים אלו נמדדת התרגשות שיא בפארק, עם כניסתם של שני מתקנים חדשים

באוגוסט וספטמבר יתקיימו בכל חודש שני ימי פעילות בסגנון VIP במחיר של 125 ₪, הכולל בנוסף לכניסה ועלייה למתקנים, גם הופעה של אנה זק. הכוכבת נבחרה לאחרונה לפרזנטורית הראשונה של ה-Magic Kass, ותנחה יחד עם יעל שלביה את סדרת הרשת שתצטלם בקיץ הקרוב בפארקי שעשועים מקורים ברחבי העולם.

Magic Kass יהיה פתוח למבקרים בחודשים יולי ואוגוסט בימי א'-ה' בין השעות 9:00 בבוקר ל 22:00 בלילה וביום שישי החל מ 9:00 ועד 15:00 בצהריים.

מחיר כניסה הכולל את המופע ושימוש במתקני הפארק – 100 ₪ ברכישה באפליקציה ו 125 רכישה בקופות.

 

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.