שמן המפ טהור – סדרת שמנים אתריים 100% טהורים – ביוטיקייר

לאחרונה הוכחו לא מעט סגולות מרפא המיוחסות לשמן ההמפ המופק

מצמח הקנביס, שכן אלו נמצאו כתורמות לא מעט לגוף האדם. רשת הלואו קוסט, ביוטיקייר משיקה בימים אלו מוצר חדש – שמן המפ טהור בכבישה קרה, המיוצר מזרעי צמח הקנאביס ובעל יכולות משמעותיות על הקלה בתסמיני עור רבים.  

שמן ההמפ, מיוצר מתמצית זרעי צמח הקנאביס ומכיל CBD, הרכיב המרכזי המניב את סגולות המרפא המיוחסות לו. את השמן מפיקים מהזרעים עצמם מכיוון שבהם יש תכולה גבוהה של חומצות שומן אומגה 3 + 6 בהרכב הדומה להרכב השומנים בעור ועל כן משתלב באופן מושלם עם העור ומיטיב עם הציפורניים והשיער.

סגולות שמן ההמפ:

מחקרים מצביעים על יעילות שמן ההמפ בין היתר גם בשיפור והקלה על תסמיני עור הנובעים ממגוון בעיות עור כמו למשל אטופיק דרמטיטיס או פסוריאזיס, והמתבטאים בדרך כלל בגירויים גרד ויובש. בנוסף, חומצות השומן שלו מכילות חומצה הנקראת "חומצה גמא-לינולנית (GLA) " -סוג ייחודי של חומצות שומן בעלות תכונות אנטי-דלקתיות המסייעות בהתמודדות של העור.

שמן ההמפ בעולם הטיפוח:

סגולותיו הרבות של השמן מאפשרות להסתייע בו באופנים רבים בעולם הטיפוח, החל משילוב בקרמי הטיפוח ועד הזנת העור או כמסכה לאנטי אייג'ינג:

  • מניעת קמטים ועיכוב תהליך ההזדקנות של העור.
  • תגבור משמעותי של לחות.
  • הזנת העור והגברת קצב התחדשות התאים תוך סילוק אלו המתים- באמצעות מינרלים כמו אבץ, אשלגן, נתרן, זרחן, נחושת ואף ויטמין E. 
  • שימוש בשמן כמסכת אנטי אייג'ינג ללילה: הנחת חומצות השומן הייחודיות על העור, מסייעות בעיכוב תהליך ההזדקנות של העור ומאפשרות לעור לייעל את תהליך השחזור של תאים פגומים בעור וכך מואט תהליך ההיווצרות של קמטים.

מומלץ למרוח את השמן לפני השינה על אזורים בעייתיים!

מחיר: 14.90 ₪ תכולה: 50 מ"ל.

בנוסף, משיקה הרשת את סדרת שמנים אתריים 100% טהורים וצמחיים ברישיון משרד הבריאות.

עולם השמנים האתריים מתרחב ומתחדש לצד טרנדים בעולם הלייף סטייל והטיפוח, בפרט לאחרונה כאשר המגמה  השלטת היא לדאוג לנפש, לסביבה, לגוף האדם למיינדפולנס שלם שייצור מעטפת של רוגע שלווה ורכיבים טבעיים שיעניקו את מלוא אלו.

הרשת נותנת מענה לטרנדים אלו וגאה להציג – סדרת שישה שמנים אתריים 100% טהורים – באיכות מעולה לשלל שימושים נרחב מאוד, הנוגעים ברוב תחומי החיים שלנו.

בסדרה שישה שמנים: שמן לוונדר, עץ התה, אקליפטוס, תפוז, למון גראס ורוזמרין.

שמן אקליפטוס טהור – שמן אתרי טהור המופק מעץ האקליפטוס.

שימוש מומלץ בעולם הטיפוח: מסייע בניקוי וטיהור העור והגנה מפני רדיקלים חופשיים ונזקי סביבה. מעשיר את העור בלחות ומשפר את גמישותו ומעניק מראה חיוני.

שימוש מומלץ ברפואה הטבעית בהתאם לתכונות המיוחסות לו: ידוע כניחוח המשפר הרגשה כללית, מפיג ריחות לא נעימים ומקל על מערכת הנשימה במצבי צינון, ברונכיט, אסטמה, סינוסיטיס ועוד. ניתן לחטא באמצעותו חללים סגורים בעיקר בחודשי החורף (לובי בניין, קליניקות, גני ילדים, משרדים, בתי מגורים מכוני ספא ועוד).

המלצה לשיפור בנשימה ובפתיחת דרכי הנשימה: למהול באמצעות שמן בסיס כמו שמן שקדים או ענבים ואת התערובת שיוצאת למרוח באזורי בית החזה והגב העליון שם ממוקמת מערכת הנשימה.

הוראות שימוש: יש לערבב 2 טיפות אקליפטוס עם 10 מ"ל שמן בסיס (שקדים/זרעי ענבים/ שומשום). ניתן גם בתוך קרם או משחה, למטרת עיסוי או הזנה של העור.

שימושים נוספים: ניתן להשתמש כשמן ארומתרפי ולטפטף כחמש טיפות לאמבט חמים. ניתן להשתמש בחלל החדר באמצעות מבער, טפטוף על אריגים (שמתאימים לכך) וכן למהול במים ולהשתמש במכשיר דפיוזר.  

שמן תפוז טהור– שמן טהור המופק מתפוזים ובעל סגולות ארומתרפיות רבות.

שימוש מומלץ בעולם הטיפוח: מסייע לטהר את העור ולהגן עליו מפני רדיקלים חופשיים ונזקי סביבה. מקל משמעותית על העור ומעניק לו מראה בריא. ניחוחו ייחודי ומשפר תחושות כלליות מפיג ריחות ומרענן. מומלץ להשתמש על הציפורניים ועל כפות הרגליים.

שימוש מומלץ ברפואה הטבעית בהתאם לתכונות המיוחסות לו: הקלה ואיזון במקרה של דיכאון, חרדות, סטרס, כעסים, עצבנות והפרעות שינה. הורדת לחץ דם, העמקת צירי הלידה וכן הורדת רמת הסטרס של היולדת וסיוע בהתקדמות תהליך הלידה.

הוראות שימוש:  אין לבוא במגע ישיר של השמן עם העור בצורתו הטהורה. יש לערבב 2 טיפות עם 10 מ"ל שמן בסיס (שקדים/זרעי ענבים/ שומשום) או בתוך קרם/משחה למטרות עיסוי והזנת הגוף. בנוסף, ניתן להשתמש כשמן ארומתרפי ולטפטף כחמש טיפות לאמבט חמים, או באמצעות מבער, טפטוף על אריגים וכו'.

אזהרות שחשוב לדעת: (האזהרות המלאות רשומות על גבי המוצר) אין להשתמש בשמן בצורתו הטהורה. לשימוש חיצוני בלבד. אין להשתמש על עור מגורה או פגום. אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד הרכיבים. יש לשטוף ידיים היטב לאחר השימוש. יש להימנע ממגע בעיניים. להרחיק מאזור העיניים. אין לבלוע. להרחיק מהישג ידם של ילדים. ילדים מתחת לגיל 6, נשים בהיריון ומניקות – יש להתייעץ עם הרופא לפני השימוש.

הוראות אחסון: יש לשמור במקום מוצל, יבש וקריר מתחת ל-30 מעלות.

מחיר: 9.90 ₪.

כדי שנח יהיה להשתמש בשמנים, תוכלו לרכוש במחיר מצחיק של 5.90 ₪ את זוג מזלפים.

ניתן להשיג ב- 26 סניפי הרשת בפריסה ארצית. לפרטים אודות הסניף הקרוב לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.