רשת מחסני השוק – נייר טואלט 30 גלילים ב 9.90 ש"ח

לאור גל ההתייקרות השוטף את המשק אליה התווספה גם קטגוריית נייר הטואלט,רשת מחסני השוק, בצעד חסר תקדים: תציע בכל סניפי הרשת למשך שבוע ימים נייר טואלט

 30 גלילים, במחיר של 9.90 ₪ בלבד

***

מוגבל ל- 2 יחידות ללקוח בקניה מעל 199 ₪

לאור גל התייקרות השוטף את המשק, אליה התווספה גם קטגוריית נייר הטואלט, רשת מחסני השוק, בצעד חסר תקדים: תציע בכל סניפי הרשת למשך שבוע ימים נייר טואלט טאץ; 30 גלילים במחיר של 9.90 ₪ בלבד. תמחור של 33 אגורות לגליל. המבצע מוגבל ל- 2 יחידות ללקוח ובקניה מעל 199 ₪. בנוסף למבצע נייר טואלט, הרשת החלה במסע מבצעים רחב לקראת חגי תשרי, בין המוצרים שבמבצע בשרים, דבש, שמן, אורז, שתיה קלה, ירקות קפואים ויינות.
מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "נייר טואלט הוא מוצר צריכה בסיסי שבכל בית אב צורכים אותו ללא יוצא מן הכלל. מדובר באחד המוצרים עם מחזור המכירות הכי גדול בישראל ואחוז החדירה של מוצר זה הוא מהגבוהים בעולם ונושק ל-99%. היקף הצריכה השנתי של נייר טואלט בישראל מבחינה כמותית עומד על 40 מיליון יחידות בשנה ומבחינה כספית, קטגוריה זו מגלגלת 1.2 מיליארד שקל בשנה.
עוד הוסיפו ברשת, נייר טואלט הוא אינו מוצר שניתן לוותר עליו בשום צורה בכדי להוזיל סל קניות ועל כן, מצאנו צורך לתת מענה שיאפשר למשפחות להצטייד עם אלטרנטיבה ראויה במחיר חסר תקדים לאריזת 30 גלילים, כשהעלות לגליל עומדת על 33 אגורות. עד היום, מבצע אטרקטיבי בענף הוגדר כשהוא מתמחר גליל בשקל, כך שזו בהחלט הטבה המעודדת לצרכנות נבונה."

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.