קנו אייפון – וקבלו במתנה אחריות לתיקון שברי מסך – iDigital

שבר מסך הינו התקלה הנפוצה ביותר באייפונים. iDigital, משווקת הפרמיום היחידה של Apple

בישראל שברשותה גם המעבדה הרשמית המוסמכת של Apple, יוצאת במהלך חדש ובלעדי למען לקוחותיה ותאפשר להם במתנה אחריות מורחבת: במקרה של שבר מסך – החלפת המסך למסך מקורי של Apple.
איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית iDigital: "שבר מסך הינו התקלה הנפוצה ביותר באייפונים ובעלת משמעות כספית משמעותית, החלטנו לצאת במבצע חדשני ובעל ערך רב ללקוחות".
 
מהלך חדש של רשת iDigital: כל מי שירכוש אייפון באחד מסניפי הרשת, יקבל במתנה אחריות לשנה לתיקון שברי מסך בשווי של כ-500 ש"ח. מדובר במהלך יוצא דופן, כאשר התוכנית מקנה עד שתי החלפות מסך בשנה – למסך מקורי של Apple וזאת בהשתתפות עצמית נמוכה מאוד של 199 ש"ח בלבד. בתוקף עד 10.7.22.
 
שבר מסך הינו התקלה הנפוצה ביותר באייפונים, עלות התיקון שלה יקרה ועלולה להגיע לסכום של עד 1,800 ש"ח, בהתאם לדגם. iDigital תאפשר במקרה של שבר מסך החלפת המסך למסך מקורי של Apple בתוך שעתיים בלבד בסניפים נבחרים של הרשת.
 
החשיבות בהחלפה למסך מקורי הינה רבה ומשמעותית. המסכים של מכשירי האייפון מיוצרים על ידי Apple כדי לאפשר ביצועים מושלמים. למסך עצמו ולאופן התקנתו יש השפעה ישירה על ביצועי האייפון והיכולת שלו לשמור על איכות ביצועים טובה לאורך זמן. 
 
התקנת מסך לא מקורי מבטלת את אחריות היצרן של Apple על המסך. כמו כן, במסכים לא מקוריים קשה מאוד להגיע לאטימות מלאה והאייפון שלכם חשוף לנזקי נוזלים כמו קורוזיה ברכיבים העדינים הנמצאים בתוכו. איכות המסך אף משפיעה על יכולות חשובות במכשיר, כגון זיהוי פנים (Face ID) ותצוגות True Tone שעלולות לא לעבוד כראוי במסך שאינו מקורי מ-Apple.
 
איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית iDigital: "כרשת אשר שמה בראש מעייניה את השירות ומתן ערכים מוספים לקהל לקוחותיה, ולאור העובדה ששבר מסך הינו התקלה הנפוצה ביותר באייפונים ובעלת משמעות כספית משמעותית החלטנו לצאת במבצע חדשני ובעל ערך רב ללקוחות ובמסגרתו נעניק לכל רוכש אייפון אחריות על שברי מסך מתנה".
Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.