קולקציית סתיו -חורף 2018-2019 של בית האופנה הגרה

בית האופנה הגרה מתחדש בפריטים אופנתיים ומפתיעים בהם ניתן

להבחין בקולקציית סתיו -חורף 2018-2019

המאופיינת בהדפסים חייתיים, מראה שכבות מוגזם, הדפסי משבצות בקשת רחבה של סגנונות, דגמים דמוי עור, הלורקס והכתפיים הרחבות.

למי שמתבונן מהצד על מגמות האופנה הבולטות בעונה זה נדמה שהצד הפראי, המסקרן ומלא המסתורין של הג'ונגל כבש העונה אורבנית טובה.

תנועות עולמיות של שמירה על איכות הסביבה והגנה על זנים נכחדים של בעלי חיים מצליחות להעביר את המסרים שלהן גם לעולם האופנה במישורים של העדפת חומרים אלטרנטיביים חדשים, בחירה בצבעים ובהדפסים המשדרים מעין ביומימיקה של הטבע, המספק מקורות ההשראה הם אינסופיים.

וכמו בכל עונה בולטת גם ההתרפקות על מורשת העבר והצגתה באור חדש עם טוויסט עכשווי: שנות ה- 80 עדיין כאן, מראה הטוויד של בית המלוכה הבריטי חוזר עם קריצה שובבה לכיוונה של הדוכסית החדשה וגם מראה הערבה האמריקנית הפרועה זוכה לקאמבק עם מגוון רחב של חולצות משובצות, שדרוג של מראה הפלאנל השחוק ושמלות בגזרות נוחות ובאורכים חדשים.

מעצבות הבית של בית האופנה הגרה מעניקות למגמות האופנה אינטרפרטציה מקומית, כזו שתתאים לתנאי האקלים המקומי בעונה זו ותיתן מענה מושלם לצרכיה של הלקוחה. נעשית מלאכת מחשבת בעיצוב ובחירת האריגים והבדים ליצירת הקולקציה, שהם על פי רוב בדים אלה הם בלעדיים לחברה, כמו גם בהתאמת גזרות אופנתיות לטווח רחב של מידות.

חשוב לציין שלאורך כל העונה מוזרמות קולקציות חדשות של דגמים ופריטים לסניפי בית האופנה,  כך שההתחדשות בנקודות המכירה היא שוטפת ומספקת כל העת עניין וציפייה.

קולקציית סתיו-חורף 2018-2019  מוצעים קווי הדגמים הבאים:

  • הדפסי בעלי חיים – אתן מתבקשות לשכוח את כל הדעות הקדומות שהיו לכן בנוגע להדפסי בעלי חיים. הדפסי הזברה, הנמר והצ'יטה חזרו בגדול בעונה זו.

 

הם לא מסתפקים בהופעה מוצנעת על אזורים זעירים בדגם אלא כובשים את כולו. בהגרה הם בולטים במגוון דגמים: מבחר גדול של שמלות – משמלות משוחררות בסגנון גלביה ועד לשמלות חובקות גוף,

חולצות, מכנסיים ועליונים מסוגים שונים.

ניתן לייצר מראה שהוא כולו מנומר, חייתי או לשלב דגם בהדפס חייתי עם בגד במראה חלק.

  • אוברסייזד רב שכבתי – המראה המוגזם, הרחב והרב שכבתי מקבל חיזוק העונה במלתחה. לא רק שיש ביטוי רחב לשמלות, מעילים ודגמים נוספים שנלבשים בסגנון 'גדול עלי במידה', ניתן גם לשלב אותם במראה רב שכבתי עם טוניקה שנלבשת מעל שמלה ומעל הכל מעיל ארוך ורחב מידות. מסתבר שכיסוי טפח מעניק העונה ממד חדש למושג הנשיות. 

  • saturday night fever  – מגמה שמחזירה לקדמת הבמה את מראה הויניל, הלטקס ודמוי העור של שנות ה- 80. בקולקציה של הגרה היא באה לידי ביטוי עם מערכות המשלבות מכנסיים צמודים וז'קט קצר בבד דמוי עור איכותי ונשום. בקולקציה קיימים גם מכנסי שרוואל דמוי עור וז'קטים בגזרות שונות.

  • טְוִיד בכל מקום – אריג הטוויד מוסיף בחורף נופך של מורשת-שיק למלתחה. קריצה עכשווית לעולם של עיצובים וחומרים קלאסיים שלא נס ליחם. הבד הצמרי המיוחד מופיע בקולקציה במשחק של מרקמים וגזרות. הוא בולט בחליפת שני חלקים של חצאית באורך ברך וז'קט קצר תואם בגוונים כחולים-שחורים עם נגיעה של חוט שני בבד. 
  • משבצות – בדים בהדפסי משבצות מככבים בקולקציה בכל מיני סגנונות: מהקלאסיקה של PRINCE OF WALES, דרך הדפסי חולצות בוקרים ועד למשחקים גיאומטריים עכשוויים. בקולקציה של הגרה העונה מככבת חולצת משבצות בהשראת חולצת בוקרים מבד הפלאנל, אלא שהעונה בדי הכותנה מהם עשויים הדגמים, רכים נעימים למגע ובולטים בצבעוניות עכשווית. עוד בקולקציה שמלות ארוכות בבדים משובצים במשחקים של אדום ושחור, שחור ולבן וגם שילוב של טונים צהוב-חרדל-ירוק באותו דגם. בדי המשבצות מעטרים גם חליפות מחויטות, משתלבים בגזרות של הז'קטים, מפארים מכנסיים במבחר הדפסים ועוד.

  • בית קטן בערבה – אחד המראות הנפוצים של העונה. גם בקולצייה של הגרה קשה להתעלם מטרנד המערב הפרוע: קו חדש של ג'ינסים במראה צמוד משתלב היטב עם חולצות בוקרים משובצות, שמלות פרחוניות, שכמיות עוטפות גוף, קרדיגנים וסריגים במבחר גזרות ועוד.

  • מעילים –  החורף כבר כאן וזה הזמן להתעטף ולהתכרבל. העונה בקולקציית הגרה המבחר הוא אדיר: קרדיגנים, ז'קטים, שכמיות, מעילי גשם ושאר מעילים במגוון גזרות, בדים, צבעים ואורכים. בקולקציה מקום של כבוד לז'קטים בבדים צמריים.

  • פרוותיים, מעילי-סריג בטקסטורות בלעדיות להגרה ובאורכים שונים.  השכמיה – העוטפת את הגוף בחום גדול היא גדולה יותר, מחבקת ויוצרת צללית דרמטית יותר.

  • חום הוא השחור החדש: בקולקציה של הגרה מוענקת אינטרפטציה עשירה ומעניינת לשילובים של חומים בגוונים שונים בקולקציה. מהבהירים ביותר בגווני אגוז מלך, דרך החרדליים ועד חום אדמה גס ובולט.

פריטי קולקציית סתיו -חורף 2018-2019 נעים בטווח המחירים: 79 ₪-599 ₪.

את הפריטים ניתן למצוא ב-30 חנויות הרשת הפרוסות ברחבי הארץ.

לאתר של HAGARA לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.