קולקציית אביב-קיץ 2024 של מותג הסניקרס הספרדי HOFF

מותג הסניקרס הספרדי HOFF משיק בימים אלו את קולקציית אביב-קיץ 2024 בצבעוניות אביבית מרעננת

ונועזת עם דגמים סופר אופנתיים.

HOFF מציג את קולקציית אביב קיץ 2024 בצבעוניות מיוחדת ונועזת עם פריטים ארוגים במכונה ובעבודת-יד. הקולקציה תציג גזרות חדשות של סנדלי עקב, סנדלים שטוחים סנדלי עור וחבלים בצבעים נועזים ונחשקים לצד עיצובים פשוטים שנועדו להיות "עור שני" (SECOND SKIN) קל רך וגמיש. 

בעונת אביב קיץ 2024 החדשה נראה סניקרס המשלבים צבעוניות אביבית וקייצית, גווני האבן והשמנת מתשלבים עם כתומים,ורודים, ירוקים וצהובים. שילובי גוונים פסטליים קייצים, נגיעות צבעוניות של מנטה, צהוב, ירוקים ותכלת. לעונה נהדרת עם סניקרס שנותנות את הטאץ בכל לוק מבוקר עד לילה.

בנוסף לדגמים החדשים יוצגו דגמים בגזרות על זמניות כמו Bird או Dynamic אשר ממשיכות לעונה נוספת עם חומרים מתוחכמים וקלים, כגון רשת וחומרים מחזירי אור.

דף הבית

מבין נעלי הסניקרס המוכרות של המותג בולטים במיוחד סניקרס המשלבים צבעוניות מטאלית, ובמהלך עונת אביב קיץ 2024 נראה עוד מהדורות מוגבלות חדשות נוספות שירעננו את המראה האופנתי בטרנדים חדשים.

ליצירת מראה שלם מציעים ב-HOFF גם אוסף מוקפד של פריטי לבוש הממשיכים את העיצובים הצבעוניים של הנעליים המותג. ג'ינס, חולצות T עם לוגו וסטים של חצאית וטופ או מכנסיים וחולצה עם הדפסים מקוריים אשר משלימים את הקטלוג של המותג.

טווח מחירים HOFF

סניקרס: 429-639 ₪

תיקים : תיקים נע בין 359-679 ₪

ארנקים: 149-269 ₪
קולקציית אופנה: 145-410 ₪

להשיג בחנויות המותג בעזריאלי תל אביב, בגרנד קניון חיפה ובאתר כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.