קוד קופון ל SHEIN – קופונים לשיין – COUPON SHEIN – עד 35% הנחה

לפי שעה קיימים 3 קופוני הנחה לאתר SHEIN שאמורים להצטרף באופן אוטומטי ללא צורך

להקליד קוד קופון.

ברגע שתגיעו לסכום ההזמנה של 150 ש"ח תקבלו אוטומטית 10% הנחה, ברגע שתגיעו לסכום ההזמנה של 300 ש"ח תקבלו אוטומטית 15% הנחה, ברגע שתגיעו ל500 ש"ח תקבלו אוטומטית 20% הנחה. במידה ולא יורדת הנחה והגעתם לתקרה של 150, 300 או 500 ש"ח תוכלו להקיש קוד קופון: SHETM בסיום ההזמנה בלשונית קופון.

תוכלו לקבל 10% הנחה נוספים על הקנייה הראשונה שלכם בהרשמה לניוזלטר של שיין כאן.

משלוח סטנדרטי חינם על הזמנות מעל ₪160, משלוח אקספרס חינם על הזמנות מעל ₪395.

סטודנטים? באתר SHEIN תוכלו להירשם לקבלת הנחת סטודנטים ולקבל 15% הנחה על הקנייה שלכם.

הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף ברכישות העתידיות שלכם היא להירשם לתוכנית נקודת הבונוס של SHEIN. בעזרת תוכנית זו תרוויחו נקודות בהן תוכלו להשתמש בהנחות ברכישות הקרובות שלכם. קונים יכולים לצבור נקודות על ידי ביצוע רכישות, השארת ביקורות, הוספת פרטים לביקורות שלהם ושיתוף ביקורות אלה ברשתות החברתיות. אתם תוכלו לממש את הנקודות לתשלום עבור רכישות עתידיות בשיעור של 100 נקודות לדולר.

SHEIN מיצטייר כאתר זול, ולכן ישנן דרכים רבות לחסוך כסף. ישנו מדור 500 תחת $5 כולל מעל 500 מוצרים במחיר של $5 ומטה, וזה מעולה אם אתם רוצים לרכוש כמה אביזרים מבלי "לשדוד הבנק". המדור בסך 5 דולר או פחות כולל גם כמה פריטי לבוש, מה שמקל על יצירת לוק מהפריטים הזולים שיש. באתר קיימות מכירות פלאש המציעות כמות מוגבלת של מלאי עבור פריט במחיר מדהים, לפעמים עד 70% הנחה ממחיר המחירון. לאחר שנמכר המלאי ההנחה נעלמת. הסעיף אביזרים החל מ- $1 כולל גם אביזרים במחיר נמוך, כאשר חלקם יורדים עד $1 וחלקם בטווח $2- $3.

לאתר SHEIN לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.