ערכה לניקוי הפנים בעונה החמה מבית GA-DE

שגרת הטיפוח בקיץ שונה משגרת הטיפוח החורפית. לניקוי הפנים בעונה החמה חשיבות עליונה.

היות ובעונת הקיץ אנו סובלים מהזעה מוגברת, הנקבוביות בעור הפנים פתוחות בשל החום והשילוב עלול לגרום לפצעונים ולעור פנים במצב לא אידיאלי.

מותג הקוסמטיקה והאיפור GA-DE משיק בימים אלו את ערכת ניקוי שלמה המשלבת את המוצרים לניקוי יעיל שתשמור על עור הפנים שלך חלק, נקי ורענן.

הקיט שמכיל את כל מה שאתם צריכים לשגרת ניקוי מקיפה של עור הפנים:

EYE & FACE MAKEUP REMOVER 

כשלב ראשון בשגרת הטיפוח הקיצית מומלץ להשתמש במוצר זה.

מדובר במגבוני בד רכים בנוסחה עדינה להסרת איפור ולריענון עור הפנים.

המגבונים מועשרים בתמצית אלוורה, קמומיל וויטמין B5 המסייעים בהרגעת העור תוך שמירה על רמת הלחות הטבעית. הם פועלים בשילוב עם ויטמין E להגנה על העור מפני נזקי הסביבה. מעניקים תחושת רעננות מתמשכת ומותירים את העור נקי, רך וחיוני. הם מסירים את איפור העיניים והפנים בקלות ובמהירות ולא רק שאי נם מגרים את העור, הם אף תורמים להרגעתו.

מחיר מומלץ לצרכן: 35 ש"ח.

שימו לב: לפני השימוש במוצר, יש לעיין ברשימת המרכיבים המעודכנת וכן בהוראות השימוש והאזהרות אשר מצוינות במאפייני המוצר או על אריזתו ולוודא התאמת המוצר לצרכיך.

SOOTHING CLEANSING FOAM 

מדובר בקצף ניקוי אידיאלי, מרגיע וסופר נוח לשימוש, במרקם קטיפתי עדין. הקצף מנקה את העור בעדינות וביסודיות ומסיר את האיפור באופן מושלם. מכיל תערובת עשירה של רכיבי לחות טבעיים וחומצה היאלורונית המסייעת לשמירה על המאזן הלחות הטבעי של העור.

קצף הניקוי מועשר במיצוי מפרי הפפאיה להאצת התחדשות העור, בתמציות קמומיל וחלמית להרגעת העור ולהענקת לחות מחודשת ובוויטמין E להגנה על העור מפני נזקי הסביבה. הוא מותיר את העור חלק, רענן ורך למגע. מחיר מומלץ לצרכן – 49 ש"ח לתחולת 150 מ"ל.

PURIFYING TONING LOTION

מדובר במי פנים לניקוי עדין של העור, אשר מותירים אותו נקי, רענן, נינוח ורך. מי הפנים מיועדים לעור שמן ומעורב, לניקוי וטיהור העור ומכילים תמציות פרחים ופירות של ורד צרפתי, פלומריה ריחנית ואשכולית בשילוב עם ויטמינים B ו-E.
מי הפנים הוא מוצר המשלים את שגרת הניקוי והא המוצר המהווה את השלב השלישי והאחרון לניקוי יסודי ומותאם לעונה החמה. הם סופחים את הלכלוך, מחטאים את הנקבוביות הפתוחות בשל העונה החמה וסוגרים אותן ובכך מותירים את העור חלק, גמיש, מאוזן ורענן.

מחיר מומלץ לצרכן: 45 ש"ח לתחולת 200 מ"ל.

מחיר הערכה השלמה: 125 ש"ח

ניתן להשיג כמארז הנמכר בלעדית בחנות האונליין של המותג כאן.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.