סקירת רומן פשע חדש – מפלט אחרון – נעמה סכר – הוצאת יהלומים

הוצאת יהלומים מוציאה לאור בימים אלו רומן פשע חדש

מאת סופרת רבי מכר נעמה סכר תחת השם "מפלט אחרון".

תקציר הספר:

כריס ברייט

המרדף אחר הכסף עיוור את עיניי וגרם לי לאבד את החופש. החיים האכזריים מאחורי הסורגים שינו אותי. כשהשתחררתי קברתי את הזיכרונות הקודרים, הצלחתי להשתקם ולהמשיך בחיי, הקפדתי להתרחק מצרות והשתדלתי לשמור על שגרה שקטה, עד לאותה פגישה גורלית עם בחורה מסתורית ויפהפייה, שנראתה לי כרוח רפאים מתעתעת ששבה מהעבר.

איימי ספנסר

טעות הרסנית שעשיתי ערערה את כל מה שאי פעם האמנתי בו ודרדרה אותי אל שולי החברה, אל תהומות שהותירו אותי שבורה. שילמתי מחיר כבד והפסדתי את היקר מכול. התנאים הקשוחים ברחובות העיר ניפצו את תקוותיי וצילקו את נפשי. חשבתי שאוכל לשנות את חיי, אך המציאות שבה וטפחה על פניי וחומות ההגנה שכיתרו את ליבי החלו להיסדק.

סופת שלגים שמשתוללת בשיקגו בליל חג המולד מפגישה באופן לא צפוי בין איימי וכריס ומשנה את מסלולי חייהם. גבולות ההיגיון מיטשטשים והחוקים נשברים כשהשניים נסחפים למערבולת של רגשות אסורים. בתוך סבך השקרים, הסכנה אורבת ומאיימת לטרוף את הקלפים. עליהם להתעמת עם השדים שרודפים את עברם, לחשוף את האמת, כדי להציל את נשמתם, לפני שיהיה מאוחר מדי.

האם כנגד כל הסיכויים האהבה האמיצה תנצח? האם כריס יסלח לאיימי כשיגלה את האמת?

יש בספר הזה משהו שונה מספרי רומן פשע אחרים שקראתי, כאן הסופרת במומחיות רבה מצליחה להביא את הצד השני של עולם הפשע ואת המחיר הגבוה שהקורבנות משלמים.

לסיכום:

מפלט אחרון מאת סופרת רבי המכר נעמה סכר, הוא רומן פשע קצבי, חושני, ממכר ומהפנט.

זהו ספר מעולה, העלילה שלו מעניינת וסוחפת מתחילת הספר עד סופו.

שווה קריאה!

הספר מגיע בכריכה רכה.

מספר עמודים: 424

מחיר: 98 שקל

את הרומן החדש ניתן להשיג ברשתות הספרים ובאתר כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.