נרות זיכרון אישיים בחינם ליום הזיכרון לשואה ולגבורה

בפעם הראשונה רשתות "שופרסל" ו"רמי לוי" בשיתוף עמותת "שם ונר" יחלקו ללקוחותיהם ללאתשלום נרות זיכרון אישיים הנושאים את שמות הנספים במטרה להנציח את זכרם. הציבור מוזמן להדליק נר בבית, על אדן החלון ובמרפסת, לזכר הנספים, בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה.

במסגרת שיתוף פעולה בין רשתות המזון ועמותת "שם ונר", הפועלת להנצחת זיכרון השואה, בערב יום השואה הקרוב שיחול ב-27 באפריל 2022, נרתמו הרשתות ויחולקו אלפי נרות זיכרון ללא תשלום ללקוחותיהם במאות סניפים בכל רחבי הארץ וגם במשלוחי האונליין.

על כל נר נשמה תווית הנושאת את תמצית פרטיו האישיים של אדם אשר נספה בשואה, וכן קודQR  המפנה לאתר אינטרנט שבו אפשר לקרוא מידע על אותו אדם. עד כה אספה העמותה מעל -300 אלף שמות וסיפורים וישנם עוד מיליונים שסיפורם טרם סופר.

לדברי יקי ודמני, יו"ר דירקטוריון שופרסל: "כקבוצה ישראלית, שופרסל גאה לקחת חלק בפרויקט 'שם ונר', שנועד להנציח ולשמר את מורשתם של קורבנות השואה. אנו רואים בכך מחויבות עמוקה ואחריות מוסרית למען הדורות הבאים".

לדברי נורה סיפרמן מנכ"לית העמותה: "אנו מודים לרשת שופרסל ורמי לוי שבחרו לתמוך ולתרום לחיזוק המסורת המבורכת של הדלקת נרות נשמה אישיים ועל הרחבת המפעל ההיסטורי החשוב הזה. מידיי שנה מאות אלפי נרות שם ונר נדלקים על ידי הציבור הרחב, מוסדות חינוך, גופים ציבוריים, חברת פרטיות לקראת יום השואה, אנו שואפים שכל אחד מששת מיליון הנספים בשואה יזכה שמישהו ידליק עבורו נר נשמה אישי".

לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה מזמינה העמותה את כל הציבור הישראלי להצטרף למסורת להנצחת זיכרון השואה, להיכנס לאתר העמותה לקבלת פרטים על מקומות חלוקה ורכישה, להגדיל את מאגר השמות באתר הייעודי או להוריד תווית ללא עלות מאתר האינטרנט העמותה -להדביקה על גבי נר נשמה ולהדליק  בבית, על אדן החלון ובמרפסת, לזכר הנספים.

למידע נוסף באתר "שם ונר" ולהדפסת תווית שם לנר זיכרון כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.