מגוון מוצרים לפיקניק – יום העצמאות 2015

יום העצמאות בפתח ואין משמח מלצאת לטבע, לפארקים, לחופי הים וכד', כדי לקחת חלק במסורת הפיקניקים. גם מי שלא יוצא אל הטבע, נהנה מחוויית האירוח הנפלאה, בחג שכולו חגיגת בשרים.

חברת "מעדני מיקי" מציעה לקראת יום העצמאות את החומוס והטחינה הטעימים להפליא שאף קיבלו ציון 9.4 מתוך 10 בקרב הנבדקים שערך "המבחן של המדינה".

מחיר חומוס וטחינה של "מעדני מיקי" מומלץ לצרכן: כ- 7.90 ₪ לאריזת 400 גרם.

כשרות: הרב לנדא, רב ראשי לבני ברק ובכשרות "בית יוסף". 

לקראת יום העצמאות אחלה של שטראוס משיקה את חומוס עם זחוק זהבי וחומוס מסבחה המצטרפים למוצרי החומוס בסדרה.. 

חברת "ויליפוד" מציעה לקראת החג, מגוון מוצרים המשתלבים נהדר לצד הבשר ובסלט.

בשביל שהפיתה לא תהיה ריקה, מציעה החברה את  SERA- סדרת מוצרי ירקות קלויים וכבושים בתיבולים ובמרינדות שונות ומיוחדות. ייחודה של הסדרה הינו הזדמנויות השימוש השונות שהיא מציעה וקלות השימוש בה: כתוספת למנה עיקרית וכבסיס לסלטים.

מוצרים בסדרה- חציל קלוי על האש, פלפלים אדומים קלויים על האש, ירקות כבושים מעורבים, פלפלים ירוקים כבושים חריפים/ לא חריפים ועוד. 650 גרם– מחיר 14.30 ₪.

המוצרים יימכרו ברשתות השיווק המובילות.

חברת "מעדני יחיעם" ממליצה לרגל עצמאות על מוצר ייחודי וטעים במיוחד: נקניקיות עגל!

מדובר בנקניקיות טעימות במיוחד, בשרניות ובמרקם מיוחד. הנקניקיות החדשות מתאימות לצלייה על האש, בישול במים, טוסטר אובן ולמיקרוגל. אידיאליות לפיקניקים מחוץ לבית ולאירוח.

מחיר מומלץ לצרכן: 17 – 20 ₪ לאריזת 450 גרם.

 להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובחנויות המובחרות.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית. 

חברת "עינת תעשיות מזון" משיקה לראשונה כריך ללא קמח חיטה מתוצרתה – כריך סלט טונה במאפה ללא קמח חיטה. הכריך החדש של עינת, יימכר בחנויות הנוחות ויהווה פתרון מזין וזמין גם עבור אוכלוסיית הצרכים של תזונה ללא גלוטן.

הכריך החדש של עינת, דל בכולסטרול, מכיל סלט טונה בתוספת מלפפונים ופלפלים מוחמצים וכבושים במלח. הכריך מלחם עשיר ובטעם ביתי, מתאים כאמור לאורח חיים ודיאטה ללא גלוטן (לא לחולי צליאק).

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 20 ₪ (כ-22 – 24 ₪ בדיל ארוחה + שתיה בחנויות הנוחות).

כשר פרווה בהשגחת הרב י.בן דוד בארות יצחק.

להשיג ברשתות חנויות הנוחות ברחבי הארץ. 

ולקינוח…

חברת אחוה משיקה בימים אלו את סדרת מארזים של חטיפי חלוה בטעמים ועד 99 קלוריות לחטיף!!!סדרת המארזים החדשה תשווק תחת השם fingers, וכוללת 7 אצבעות חלוה במשקל של 18 גרם ארוזים בנפרד בכל מארז.

ארבעה מארזים בסדרה בטעמים של וניל, עם פיסטוק, עם פולי קקאו וללא סוכר עם שקדים. החטיפים מכילים גם טחינה משומשום מלא וארוזים באריזה מהודרת בעלת פתיחה קלה, לנוחות מקסימלית של שימוש והנאה. החטיפים נימוחים בפה, טעימים להפליא ומכילים 50% טחינה גולמית של אחוה המאפשרת ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים בהם חלבון, סיבים תזונתיים, ברזל, סידן ונוגדי חמצון.

מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 ₪ לאריזת 126 גרם (7 יחידות של 18 גרם כל אחת).

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים לימות השנה וכשר לפסח בד"צ בית יוסף.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.