מבצע החג של תנובה לפסח – הוצאות הפסח עלינו

תנובה מכריזה על המבצע השנתי שלה לחג הפסח העומד בסימן "הוצאות הפסח עלינו". מדי שבוע במשך 6שבועות החל מ-י"ד בשבט, (5 בפברואר) תתקיים בכל יום ראשון, הגרלה שבועית בה יזכו 5 משתתפים במוצרים יוקרתיים לבית, למטבח ולרכישת מוצרי מזון ברשתות השיווק. ההגרלה הגדולה תתקיים ביום ראשון, כ"ו באדר (19 במרץ) ובה יוגרלו 30 זוכים מאושרים שיזכו כל אחד מהם ב-30,000 ₪ להוצאות החג.

כדי להשתתף בהגרלה יש לרכוש ממגוון מוצרי החלב ותחליפי החלב של תנובה שעל המדפים (לא כולל מוצרי מעדניה), לשמור את חשבונית הקניה ולהתקשר לקו טלפון ייעודי 5644* שיופעל במיוחד למבצע זה. כל צבירה של 10 מוצרי תנובה מזכים בכרטיס הגרלה. ככל שקונים יותר ממוצרי תנובה מגדילים את מספר כרטיסי ההגרלה ואת הסיכוי לזכות.

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה אמרה "תנובה מציעה מאות מוצרים ומגיעה לכל בית ולכל צלחת בישראל. מאחר וחג הפסח הוא חג עתיר הוצאות, המבצע השנה עומד בסימן 'הוצאות הפסח עלינו' וממוקד בצרכי הבית והמשפחה לקראת החג. ".

במהלך המבצע תתקיימנה 6 הגרלות שבועיות ובסיומן ההגרלה הגדולה. בכל הגרלה שבועית יזכו 5 משתתפים במוצרים יוקרתיים לבית, למטבח ולרכישות ברשתות השיווק. כל הזכיות מותאמות לצרכי המשפחה לקראת פסח. ההגרלות יתקיימו במועדים הבאים:

  • ההגרלה הרביעית ביום ראשון ה' באדר (26 בפברואר) והזכייה – שובר לביגוד והלבשה לכל בני המשפחה בשווי 6,000 ₪;

  • ההגרלה החמישית ביום ראשון, י"ב אדר(5 במרץ), כחודש לפני פסח, ובה יזכו 5 זוכים בחבילת מוצרי חשמל למטבח בשווי 6,205 ₪;

  • ההגרלה השישית ביום ראשון, י"ט אדר(12 במרץ), והזכייה – פינת אוכל גדולה הכוללת 8 כסאות בשווי 10,520 ₪.

  • ההגרלה הגדולה המסיימת את מבצע השנה תתקיים ביום ראשון, כ"ו באדר (19 במרץ) ובה יזכו 30 משתתפים ב-30,000 ₪ כל אחד, סכום שבוודאי יקל על הוצאות החג של המשפחה.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.