לא תאמינו – אלה 6 מזלות הרגישים ביותר

הידעתם שהאריות רגישים? לפניכם 6 מזלות שאולי פספסתם את הצד המאוד רגיש שלהם.

גם הקשוחים ביותר מסוגלים להיפגע מפעם לפעם, בעיקר ממעשה חסר התחשבות של אדם הקרוב אליהם, אך יש אנשים שרגישים יותר מאחרים ועלולים להיפגע מכל דבר קטן. הם נוטים להיות מודעים יותר למצב הרוח של אחרים ולעיתים נעלבים מדברים שנאמרו בהומור או ללא כוונה להעליב. את חלקם אתם כבר מזהים ויודעים לפעול ברגישות יתר לצידם, אולם לאחרים אתם פחות מודעים וזה עלול לסכן את הקשרים שלכם.

בשביל זה יש לנו את גלגל המזלות שינחה אותנו מי הם המזלות הרגישים ביותר, שכדאי לשים יותר לב להתנהגות שלנו לידם.

ב-bestlifeonline שיתפו את רשימת המזלות הרגישים ביותר, החל מהרגישים במעט ועד אלה שצריכים ממש ללכת על ביצים לידם.

הנה הם:

בני מזל אריה הם המלכים והמלכות של הג'ונגל, אבל כוחם לא אומר שהם חסרי רגישות. האסטרולוגית לורי אלפנו מסבירה שאצל האריה "הכל קשור ללב". המזל האמיץ הזה נראה חזק, אבל בתור מזל אש, הוא אינטואיטיבי באופן טבעי. אלפנו טוענת שהאריה "מתאהב או לא מתאהב באנשים במהירות", אבל כשהוא במערכת יחסים, הצד הרגיש שלו יוצא החוצה.

מזל קשת אולי לא נראה כאחד שנפגע בקלות מכיוון שלעתים קרובות הוא די קשוח. אולם, אם הוא מרגיש שאנשים שופטים אותו או לא מסכימים איתו, הוא כועס בקלות. אלפנו מכנה את קשת "מזל ההרפתקאות והאופטימיות העיוורת", אבל היא מזהירה ש"העולם יכול להיות מקום אכזר" ובסופו של דבר רגשותיו נפגעים. "בני מזל קשת לא אוהבים שחלומותיהם מתנפצים או שלא אומרים להם שחלומותיהם לא יכולים להתגשם", אומרת אלפנו, אז למרות שהם נראים די שובבים, היזהרו כי כשאתם אומרים את הדבר הלא נכון, הם עלולים להגיב רע.

מזל מאזניים הופך לעתים קרובות לעורך דין מכיוון שהוא כל כך מתמקד בהוגנות. בגלל השאיפה שלו לשיוויון, הוא גם רגיש לחוסר צדק. הוא לא אוהב כל סוג של רוע, כי הוא מאמין שהעולם צריך להיות מאוזן. בני מזל מאזניים יכולים גם לשפוט את עצמם בדיוק כמו שהם שופטים אחרים אם הם לא עומדים במטרותיהם. אלפנו מתאר את המזל ההיפר-מודע הזה לעצמו "כמי שרואה אחרים כמראה של עצמו ומרגיש שאחרים תמיד מביטים בו".

עקרבים הם אנשים עמוקים ורגישים, ולעתים קרובות הם מסתירים את רגישותם. אלפנו מסבירה ש"הלשון החלקלקה והשנינות החכמה שהם מפגינים מבחוץ" בעצם מחפה על הצורך הסודי שלהם "לרוץ ולהתחבא מתחת לשמיכה". אז תיזהרו במה שאתם אומר לעקרב. הם עלולים לתקוף אתכם אם הם מרגישים מותקפים, אבל הם לא כועסים, רק לעתים קרובות מפורשים לא נכון ושבריריים.

מזלות מים ידועים כאינטואיטיביים ופגיעים במיוחד – ולדגים יש יכולת מדהימה לקלוט את מה שעובר על אנשים אחרים. בעוד שבמובנים מסוימים מדובר בכוח על, מכיוון שהוא מאפשר להם להציע אמפתיה לאחרים, זה עלול להיות סוחט לפעמים. לעתים קרובות רגשות של אנשים אחרים יכולים להיות יותר מדי עבור מזל דגים והם מרגישים מוצפים. הם ייסוגו לעולמם הפנימי או יאמצו את התשוקות האמנותיות שלהם בניסיון לברוח מהאינטנסיביות של הסובבים אותם.

לסרטן, בדומה לעמיתיהם העקרבים, יש קליפות חיצוניות קשות שנועדו להגן על רגשותיהם העדינים, אבל בפנים זה סיפור אחר לגמרי. "אל תתנו לקליפה החיצונית הקשה הזו להטעות אתכם, כולנו יודעים כמה סרטנים רגישים מבפנים", אומרת אלפנו. החבר או קרוב המשפחה בן מזל הסרטן שלכם נראה קשוח, אבל זה רק בגלל שהם מפחדים להיות פגיעים. "הסרטן נשלט על ידי הירח, שמחליף מזלות כל יומיים-שלושה, ומאפשר לרגשות שלהם לעלות על רכבת הרים במהלך החיים", היא הוסיפה. מזל המים השברירי הזה יציג לעתים קרובות את רגשותיו הגולמיים לפני שילבש שוב את הקליפה העבה כדי שלא יפגעו בו.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.