חדש – PUPA PRIMER ME – ליין של פריימרים מבית פופה – PUPA

במהלך השבוע אני בדרך כלל מתאפרת בשעה 6:30 בבוקר ומורידה את

האיפור בערך ב21:00 ולכן חשוב לי שהאיפור לא יזוז במשך היום.

כדי לשפר את תוחלת החיים של האיפור שלי אני חייבת להשתמש בפריימר והוא חלק בלתי נפרד משגרת האיפור שלי. גם כשאני מאפרת ורוצה שהמייקאפ יאריך חיים, אני מורחת את הפריימר לפניו.

מותג האיפור האיטלקי PUPA משיק בימים אלו את קולקציית פריימרים חדשה למראה עור מושלם ובהתאמה לצרכי העור של כל אחת תחת השם: Pupa prime me.

לדברי היצרן:

הפריימרים החדשים מכילים נוסחאות הייטקיות חדשניות – פורמולה מועשרת בפולימרים מהדור החדש המעניקים פוקוס רך לפנים ומחליקים את מרקם העור, מעדנים קמטי הבעה קמטים וקמטוטים, נקבוביות פתוחות ופגמי עור, הפנים נראות חלקות יותר ובריאות. תערובת של סיליקונים הופכת את המרקם לעדין קליל ומאוזן ומעניק לעור תחושת רכות וקטיפתיות. הודות לפורמולה הפריימר מעניק תוצאות מדהימות בן רגע מה שהופך את הפריימר למוצר MUST בשגרת האיפור היומיומית. ממזער באופן ניכר קמטים וקמטוטים, נקבוביות ופגמי עור.

קולקציה החדשה מונה 4 פריימרים:

Pupa primer perfecting face primer 

מדובר בפריימר המתאים לכל סוגי העור, מחליק את העור, מצמצם מראה קמטוטים, נקבוביות ופגמי עור, ומעניק לאיפור עמידות לאורך זמן.

למי שאינה מכירה, פריימר הוא המצאה שבעבר שירתה בעיקר מאפרים מקצועיים. מדובר בחומר שקוף, בדרך כלל על בסיס סיליקון, שמורחים על כל שטח הפנים רגע לפני מריחת המייקאפ, ובכך מכינים את הפנים לקראתו. הפריימר אינו חודר או מחלחל אל העור, אלא עוטף אותו, "ממלא" נקבוביות פעורות, מעניק מעטה אחיד לעור ומחליק את מרקמו, כך שמריחת המייקאפ תהיה קלה יותר והעור ייראה חלק הרבה יותר. בנוסף, הפריימר מאריך את חיי האיפור- גורם לו להיות עמיד יותר, ולהישאר על פנינו למשך זמן ארוך יותר.

כמו ברוב פריימרים, הפריימר החדש מגיע בתוך בקבוקון לחיץ וחסכוני, כך שקל לשחרר את כמות הנכונה של החומר. 

הפריימר החדש מגיע במרקם ג'ל על בסיס סיליקון קל וקטיפתי

בתמונה סווטצ' של הפריימר..

ולאחר מריחתו על עור פנים נקי מעניק גימור מאט, חלק וקטיפתי, ומותיר תחושה נעימה. צבעו שקוף, על מנת להתאים אוניברסלית לכל גווני וסוגי העור. אידאלי כבסיס למייקאפ.

לאחר שימוש למשך שבוע, יכולה להעיד שהפריימר החדש ללא ספק בין פריימרים הטובים שניסיתי.

אופן שימוש:

יש למרוח את הפריימר על עור פנים נקי, טרם מריחת המייקאפ. מומלץ לבצע תנועות סיבוביות למריחה אחידה על כל שטח הפנים. יש להימנע ממריחה באזור העיניים.

עוד בסדרה 3 פריימרים מתקנים-Pupa primer me – corrective face primer – פריימר מתקן:

כתום – מעניק מראה בריא לגוון עור אפרפר, עמום וחסר חיות.

סגול – מנטרל את גוון העור הצהבהב ומחיה את העור.

ירוק – מנטל אדמומיות ומפחית קופרוז ומראה עור אדמדם.

מחיר פריימר PUPA primer me הינו 99 ₪.

להשיג בנקודות המכירה של PUPA בלעדית ברשת הסופר פארם.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.