חדש – פלטת איפור למראה שזוף וזוהר מבית פופה – PUPA

במזוודת האיפור שלי קיים מגוון רחב של צלליות, החל מצלליות

בודדות, דרך פלטות קטנות שמכילות 2-6 צלליות ועד פלטות שמכילות 20 צלליות ויותר.

שמחה להוסיף פלטת איפור החדשה PUPA BRONZING & GLOWING ALL IN ONE מבית PUPA למזוודת האיפור המקצועית שלי.

מדובר בפלטת איפור All In One – רב שימושית ומיוחדת לימי הקיץ במהדורה מוגבלת שתאמינו לי אתן חייבות במגירת האיפור שלכן.

הפלטה מגיעה בקופסה חומה ומהודרת הכוללת:

ברונזר למראה גוון שזוף טבעי, ברונזר קונטורינג – להצללות פיסול ואיזון קווי המתאר של הפנים, הייליטר במרקם סאטן שניתן לערבב יחד עם הברונזר ליצירת גימור זוהר לכל הפנים, היילייטר מטאלי המאפשר להוסיף נגיעות של "הארה מטאלית", בעיקר לאזורים בולטים כמו עצמות לחיים, הייליטר לאפקט מנצנץ ומראה.

הנה סווטצ'ים:

כמובן שיצרתי בעזרתה לוק איפור הבא:

רק חבל שלא היה מי שיצלם אותי.. בסלפי פחות רואים…

בשלב הראשון השתמשתי בקונסילר כבסיס. הנחתי מעט מהחומר על העפעף העליון ובעזרת מברשת קונסילר כיסיתי את כל האזור עד לגבה (ניתן גם בעזרת אצבעות). מעל הקונסילר הנחתי צללית בהירה בגוון שנהב מאט. בשלב השני השתמשתי בברונזר למראה גוון שזוף טבעי מהפלטה (הראשון משמאל) וטשטשתי אותו בשקע העין באופן שווה. (פתחתי את הצללית מעט בעזרת העברת שיערות המברשת הלוך וחזור. עשיתי כך מספר פעמים יחד עם סיבוביות המברשת עד אשר הייתי מרוצה מהתוצאה. תשתדלו לא למשוך את הצללית כלפי מטה כדי לא ליצור מראה נפול לעין, תעצרו בסיומת של העפעף כשהוא מקביל בקו אלכסוני לסיומת הגבה. השתדלתי לא להגיע לעפעף אלא לטשטש רק בשקע, אבל גם אם הגעתן לעפעף זה לא נורא.)

בשלב השלישי השתמשתי בברונזר קונטורינג (ה- 2 משמאל בפלטה) והנחתי על C החיצוני (נמצא בשליש חיצוני של העין, מניחים את הצללית מסוף העין כלפי מעלה עד הבננה- ומכניסים מעט צבע בסיבוב קטן לתוך הבננה, מטשטשים את הגבולות ומוודאים שלא יצאנו מהמסגרת.) בשלב הרביעי ערבבתי היילייטר מטאלי (הראשון מימין למעלה) והיילייטר מנצנץ (הראשון מימין למטה) ובעזרת האצבעות (ניתן להשתמש במברשת שטוחה לצלליות) תפחתי בעדינות על שליש הראשון של העפעף עד שהחומר התקבע. (יש להניח את החומר רק על העפעף ולא לעלות על קשת העין). את הצללית המנצנצת הנחתי על עצם גבה ובפינה הפנימית של העין.

השלמתי את המראה עם האייליינר, עיפרון שחור בתוך העין ומסקרה. לאחר מריחת מייקאפ, הנחתי ברונזר למראה גוון שזוף טבעי על עצם הלחי, מצידי המצח ומעט על קו הסנטר. אני פחות אוהבת מראה שזוף על עצמי, אז מרחתי סומק על תפוחי הלחיים על מנת להוסיף חיוניות לפנים.

פלטת למראה השזוף החדשה PUPA BRONZING & GLOWING ALL IN ONE תהיה על מדפי האיפור של PUPA עד סוף אוגוסט 2019 בלבד – ברשת הסופר פארם.

ניתן להשיג את הפלטה ב- 3 קבוצות גוון:

001 light skin, 002 medium skin, 003 dark skin.

מחיר PUPA BRONZING & GLOWING ALL IN ONE הינו: 129.90 ₪.

שווה כל שקל!

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.