חדש – סדרת טונה סטארקיסט לייט רק 125 קלוריות לקופסא 4% שומן 20 גרם חלבון

טונה סטארקיסט האהובה במשפחתי, משיקה בימים אלו את סדרת 'סטארקיסט  לייט'

ב- 3 טעמים שונים: לימון – פלפל חריף, עשבי תיבול וטבעי.

מקור לחלבון מצוין ושילוב מושלם של טעם ובריאות –  רק 125 קלוריות לקופסא, 20 גר' חלבון ו-4% שומן.  

סדרת סטארקיסט לייט החדשה מכילה אחוזי שומן נמוכים ומגיעה במרקם רך ומעודן, טעמים נהדרים ונראות מעולה של נתח טונה שלמים ועסיסיים. המגוון מעשיר את הטעם והצרכן נהנה לאכול מוצר טעים ובריא במיוחד.

טונה בבסיסה נחשבת למוצר בריא וכל מוצרי סטארקיסט אינם מכילים חומרים משמרים. בסדרה החדשה סטארקיסט מוותרת על יותר מחצי כמות השומן ועדיין שומרת על רמת חלבון גבוהה, ומוצר טעים ועסיסי. קופסא של סטארקיסט לייט מהווה מנה קלורית מדודה ומתאימה כמנה חלבונית מלאה או חלקית בארוחה חמה או קרה. הטונה מכילה כמות משמעותית של חלבון (יותר מ 20 גר') בהשוואה לתחליפי חלבון מן החי ומהווה כ- 40% מכמות צריכת החלבון היומית המומלצת לכל הגילאים.

עינת ליפשיץ גרוס, מנהלת השיווק של סטארקיסט: "סדרת טונה לייט 4% שומן, מצטרפת למשפחת מוצרי סטארקיסט והינה תולדה של אסטרטגיה, הדוגלת בחדשנות בריאות ואיכות. בפיתוח הסדרה הוחלט לשים דגש על מוצרים בעלי תכולת חלבון גבוהה לצד ערך קלורי נמוך מבלי להתפשר על מרקם עסיסי וטעם שמתאים לקהל הישראלי".

במשפחתי מאוד אוהבים לאכול טונה והעדיפות תמיד לטונה סטארקיסט המאוד טעימה. אנו נוהגים להכין ממנה סלט טונה במיונז ומלפפון חמוץ או להכניס בטוסט בשילוב של גבינה צהובה וקטשופ.

בסטארקיסט חשבו גם על הקלוריות מבלי לגרוע בטעם. שאפו!

תכולה: 140 גרם.

מחיר מומלץ לצרכן:  7.90-6.90 ₪

ניתן להשיג: ברשתות השיווק ברחבי הארץ ובנקודות המכירה הפרטיות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.